Olav Femte Skrevet 9. august 2012 Skrevet 9. august 2012 Et spørsmål : som sagt her tidligere, har jeg en alvolig form for Crohn. Sagt at jeg bruker Cellegift, Prednisolon og Entocort. Det hjelper, men ikke helt. Men når jeg bruker Xanor Depot - blir magen/tarmene helt rolige. Ingen diare. Noen sier det er psyken som roer systemet. Physkomatisk... Jeg bruker det som panikkangst. Får dossett 1 gang i uka... Men nerver og mage - mye leger/psykriatere ikke vet.. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 9. august 2012 Forfatter Skrevet 9. august 2012 Men det er ingen som har Crohn, som ville fått det...legestanden,vet for lite om dette ... 0 Siter
Olav Femte Skrevet 9. august 2012 Forfatter Skrevet 9. august 2012 Ikke for å synes enda mer synd av mine sykdommer.Må gå på kortison- gjort det i 20 år....osteperose i en alder av 44 år... Livet er tilfeldig...sånn er det... 0 Siter
Olav Femte Skrevet 10. august 2012 Forfatter Skrevet 10. august 2012 Men Xanor er bannlyst hos leger/psykriater. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.