Gjest Nysgerrig jente Skrevet 10. august 2012 Skrevet 10. august 2012 Lurer på om hvordan dette fungerer med p-piller og temperatur? Jeg har tidligere oppbevart p-pillene mine på badet, men tenkte ikke på at det her kan bli ganske varmt til tider. Er det bedre å oppbevare den på rommet, i romtemperatur? Og kan p-pillene bli ødelagt av at man har hatt dem med til syden et år, i to uker, hvor temperaturen ute er opptil 40 grader? Takk for svar. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 10. august 2012 Skrevet 10. august 2012 Godt spørsmål. Jeg lurer på det samme. Det er ikke gitt at rommet man oppholder seg i holder "romtemperatur" selv om ting og tang krever det. 0 Siter
Gjest Skrevet 10. august 2012 Skrevet 10. august 2012 Godt spørsmål. Jeg lurer på det samme. Det er ikke gitt at rommet man oppholder seg i holder "romtemperatur" selv om ting og tang krever det. Nettopp. Noen som vet? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.