Gå til innhold

Trimmen gikk greit

Anbefalte innlegg

Gjest bølger
Skrevet

Jeg var den eneste med langermet genser, så jeg håper ikke de lurte på hvorfor jeg hadde det. Men ellers gikk trimmen greit. Ikke så hardt som jeg trodde det skulle være. En tur til fjells gir samme nytten. Men jeg skal prøve en stund til. Håper at musikken og det sosiale med andre mennesker skal få meg til å assosiere trimmen med noe positivt, og ikke den depressive følelsen jeg får når jeg trimmer alene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du noen gang tenkt over at alt dreier seg om penger?

Gjest bølger
Skrevet

Har du noen gang tenkt over at alt dreier seg om penger?

For meg dreier det seg om å ha det mest mulig psykisk bra.

Skrevet

Bra at det ikke er altfor hardt i begynnelsen, da blir det ikke så tungt å komme seg dit :-)

Skrevet

Jeg synes du er flink! De få gangene jeg drister meg inn på et slik senter går jeg i en tynn langermet t-skjorte og en utvasket haugammel joggebukse. Det er hardt nok å dra seg dit uten at jeg skal begynne med full overhaling _før_ jeg drar dit og, gudhjelpe meg.

Men nå liker jeg godt fottøy og frisk luft langt bedre selv enn disse stedene, men for deg tror jeg det kan kanskje/forhåpentligvis virke positivt når du er i selskap med noen.

Lykke til bølger.

Gjest bølger
Skrevet

Jeg synes du er flink! De få gangene jeg drister meg inn på et slik senter går jeg i en tynn langermet t-skjorte og en utvasket haugammel joggebukse. Det er hardt nok å dra seg dit uten at jeg skal begynne med full overhaling _før_ jeg drar dit og, gudhjelpe meg.

Men nå liker jeg godt fottøy og frisk luft langt bedre selv enn disse stedene, men for deg tror jeg det kan kanskje/forhåpentligvis virke positivt når du er i selskap med noen.

Lykke til bølger.

Takk. Jeg liker også gå i frisk luft. En tur til fjells. Men jeg har ikke godt av å gå for mye alene. Men i lag med andre trives jeg godt med det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...