Gjest samejenta Skrevet 11. august 2012 Skrevet 11. august 2012 Hei, jeg er en jente på 15 år og jeg tror jeg har mat forstyrrelser For jeg spyr/ gulper opp maten? Jeg overspiser ikke, for jeg er undervektig og jeg veier ca 45-49 kg og jeg er ca 160 lang Jeg begynte og spy/gulpe opp maten da jeg var 13-14 år, jeg spurte mamma og pappa om det var noe farlig men de sa att de sikkert ikke var noe.. Men nå har jeg begynt og kjenne pulsen i magen, og jeg kan bli svimmel og kvalm av å gå opp trappa og sånt har jeg noen sykdom, eller va feiler meg? har jeg bulimi eller noe sånt åsså? 0 Siter
Gjest Cinnamongirl Skrevet 11. august 2012 Skrevet 11. august 2012 Ja du har bulimi hvis du spyr opp maten. Ihvertfall hvis du ikke klarer å slutte med dette. Du MÅ ta kontakt med fastlegen! 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 11. august 2012 Skrevet 11. august 2012 Det du skriver er i hvert fall alvorlig nok til at du skal sørge for bli undersøkt grundig av fastlegen din. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.