Gå til innhold

Mat forstyrrelser?

Anbefalte innlegg

Gjest samejenta
Skrevet

Hei, jeg er en jente på 15 år og jeg tror jeg har mat forstyrrelser For jeg spyr/ gulper opp maten? Jeg overspiser ikke, for jeg er undervektig og jeg veier ca 45-49 kg og jeg er ca 160 lang Jeg begynte og spy/gulpe opp maten da jeg var 13-14 år, jeg spurte mamma og pappa om det var noe farlig men de sa att de sikkert ikke var noe.. Men nå har jeg begynt og kjenne pulsen i magen, og jeg kan bli svimmel og kvalm av å gå opp trappa og sånt har jeg noen sykdom, eller va feiler meg? har jeg bulimi eller noe sånt åsså?

Videoannonse
Annonse
Gjest Cinnamongirl
Skrevet

Ja du har bulimi hvis du spyr opp maten. Ihvertfall hvis du ikke klarer å slutte med dette.

Du MÅ ta kontakt med fastlegen!

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det du skriver er i hvert fall alvorlig nok til at du skal sørge for bli undersøkt grundig av fastlegen din.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...