Gå til innhold

Merker dere at folk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker dere at folk trekker seg unna dere og / eller ser rart på dere?

Skulle tro jeg var giftig eller noe...

Videoannonse
Annonse
Gjest Cinnamongirl
Skrevet

Kanskje du forventer det - og dermed utståler en slags usikkerhet som gjør at de gjør det?

Skrevet

Nei... men jeg hadde sikkert "merka det" hvis jeg hadde trodd at de gjorde det....men det tror jeg altså ikke.

Skrevet

Hvis jeg var deppa og paranoid hadde jeg nok trodd det, nå? Nei.

Skrevet

Tror ikke dette skyldes min sykdom...

Hva syldes det da, er det reelt?

Skrevet

Gjorde det før. Det var ille. Men jeg har fått god hjelp så jeg kunne jobbe med meg selv, nå har jeg det mye bedre.

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at dette har med sykdom å gjøre. Blir sånn jeg også når jeg er syk, men trilafonen jeg har fått hjelper mye på dette.

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at dette har med sykdom å gjøre. Blir sånn jeg også når jeg er syk, men trilafonen jeg har fått hjelper mye på dette.

Hm... men folk trekker seg jo unna uansett, hvis man er merkelig? Da er det jo fordi man er merkelig, ikke fordi det er innbilning...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...