Gjest germinate Skrevet 11. august 2012 Skrevet 11. august 2012 idag fikk jeg en gledelig nyhet som jeg gjerne vil dele med dere.. jeg har fått spørsmål om jeg vil bli nestleder på jobb.. det er kjempe stort for meg.. hadde aldri kommet dit uten hjelp jeg har fått og hard jobbing med meg selv. så noe har jeg fått til i livet mitt jeg også.. hilsen en som var glad og lettet.. 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 11. august 2012 Skrevet 11. august 2012 Gratulerer:-) takk, det betyr mye for meg å dele den med noen.. for bare 1,5 år siden var dette totalt utenkelig. da så lille meg ned og hadde null tro på meg selv. aldri i mine villeste drømmer var dette uoppnåelig for meg, hele livet. 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 11. august 2012 Skrevet 11. august 2012 Gratulerer så mye takk til deg også og at jeg fikk dele det med dere. 0 Siter
mrxx Skrevet 11. august 2012 Skrevet 11. august 2012 takk, det betyr mye for meg å dele den med noen.. for bare 1,5 år siden var dette totalt utenkelig. da så lille meg ned og hadde null tro på meg selv. aldri i mine villeste drømmer var dette uoppnåelig for meg, hele livet. Så bra, da håper jeg du vokser enda mer på dette og kan sette deg enda høyere mål:-) 0 Siter
Tulipanblomst Skrevet 11. august 2012 Skrevet 11. august 2012 Hvilken gledelig nyhet. Dette har du fortjent. 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 11. august 2012 Skrevet 11. august 2012 Så bra, da håper jeg du vokser enda mer på dette og kan sette deg enda høyere mål:-) 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 11. august 2012 Skrevet 11. august 2012 Hvilken gledelig nyhet. Dette har du fortjent. takk:) 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 12. august 2012 Skrevet 12. august 2012 Bra for deg det Gratulerer! Takk. Ikke sikkert jeg tar den altså. Men det var veldig stort for meg å få et sånt tilbud. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.