Gjest togli Skrevet 12. august 2012 Skrevet 12. august 2012 Så flott!!! Det betyr at du har blitt lagt merke til i positiv forstand på jobb Lykke til med oppgaven 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 12. august 2012 Skrevet 12. august 2012 Så flott!!! Det betyr at du har blitt lagt merke til i positiv forstand på jobb Lykke til med oppgaven tusen takk 0 Siter
Angustia Skrevet 12. august 2012 Skrevet 12. august 2012 Godt jobba! Gratulerer og lykke til i den nye stillingen :-) 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 12. august 2012 Skrevet 12. august 2012 Godt jobba! Gratulerer og lykke til i den nye stillingen :-) Har ikke sagt ja enda da. Egentlig tror jeg ikke at jeg kommer til å si ja heller, for jeg føler meg ikke frisk nok til et så stort ansvar. Jeg sliter mye med tretthet også. Men det var uansett stort for meg, og en bekreftelse sett utenfra at jeg har fått til noe jeg også, og ikke gjør bare feil. Enkelte ting får jeg nok aldri til, det har vi gitt opp. Men dette fikk jeg iallfall til t 0 Siter
huuff Skrevet 12. august 2012 Skrevet 12. august 2012 Har ikke sagt ja enda da. Egentlig tror jeg ikke at jeg kommer til å si ja heller, for jeg føler meg ikke frisk nok til et så stort ansvar. Jeg sliter mye med tretthet også. Men det var uansett stort for meg, og en bekreftelse sett utenfra at jeg har fått til noe jeg også, og ikke gjør bare feil. Enkelte ting får jeg nok aldri til, det har vi gitt opp. Men dette fikk jeg iallfall til t Så flott! Ta det til deg alt du kan, selv om du ikke tar stillingen 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 12. august 2012 Skrevet 12. august 2012 Gratulerer, dette var flott å høre! 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 12. august 2012 Skrevet 12. august 2012 Så flott! Ta det til deg alt du kan, selv om du ikke tar stillingen Ja, det gjorde jeg. Jeg har sagt nei da men., som sagt var det veldig stort for meg. Så takk til deg og alle andre her inne for kjempegod støtte, det satte jeg stor pris på ja. Det gledet meg stort. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.