Gå til innhold

psykotiske trekk?

Anbefalte innlegg

Gjest germinate
Skrevet

Er det å være manipulerende et psykopatisk trekk man har?

Videoannonse
Annonse
Gjest germinate
Skrevet

Dette har du spurt om før.

Vis meg det og svaret er du snill..

Skrevet

Vis meg det og svaret er du snill..

Kan du ikke søke det opp selv?

Gjest germinate
Skrevet

Vanskelig å søke opp via mobilen. Dessuten ønsker jeg et seriøst svar jeg kan stole på.

Gjest germinate
Skrevet

Vanskelig å søke opp via mobilen. Dessuten ønsker jeg et seriøst svar jeg kan stole på.

Gjest germinate
Skrevet

Gjest vi_vant_ja
Skrevet

Trodde du hadde blitt bedt om å ta pause til september jeg.

Skrevet

''Dessuten ønsker jeg et seriøst svar jeg kan stole på.''

Har du stolt på ett eneste svar du har fått her inne?

Gjest germinate
Skrevet

''Dessuten ønsker jeg et seriøst svar jeg kan stole på.''

Har du stolt på ett eneste svar du har fått her inne?

Ja.

Gjest germinate
Skrevet

Har ikke mer å tape.

Gjest germinate
Skrevet

Har ikke mer å tape.

Skrevet

Du er på ferie i Bulgaria (ifølge tråden over), har fått tilbud om en lederstilling i går (?) og prioriterer å bruke tida på gjentakende og irrasjonelle spørsmål på DOL?

Logg av DOL og nyyyt ferien :-)

Gjest germinate
Skrevet

Det kan og være tegn på eupf.

har mennesker med eupf psykopatiske trekk da?

Skrevet

har mennesker med eupf psykopatiske trekk da?

Nå forutsatte du at dette var psykopatiske trekk også. Det trenger det ikke være, det kommer nemlig an på typen manipulering, hensikten med det etc...

Den typiske EUPF'er er kanskje litt manipulerende, ikke vet jeg, men det er noe annet enn en psykopats manipulasjoner... det er sikkert. (Men husk at PF'er glir over i hverandre og.)

Gjest germinate
Skrevet

Nå forutsatte du at dette var psykopatiske trekk også. Det trenger det ikke være, det kommer nemlig an på typen manipulering, hensikten med det etc...

Den typiske EUPF'er er kanskje litt manipulerende, ikke vet jeg, men det er noe annet enn en psykopats manipulasjoner... det er sikkert. (Men husk at PF'er glir over i hverandre og.)

hvis andre lider under en slik manipulasjon, er det ikke da et psykopatisk trekk?

Gjest germinate
Skrevet

hvis andre lider under en slik manipulasjon, er det ikke da et psykopatisk trekk?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...