Gjest germinate Skrevet 12. august 2012 Skrevet 12. august 2012 Er det å være manipulerende et psykopatisk trekk man har? 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 12. august 2012 Skrevet 12. august 2012 Dette har du spurt om før. Vis meg det og svaret er du snill.. 0 Siter
frosken Skrevet 12. august 2012 Skrevet 12. august 2012 Vis meg det og svaret er du snill.. Kan du ikke søke det opp selv? 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 12. august 2012 Skrevet 12. august 2012 Kan du ikke søke det opp selv? Vanskelig å søke opp via mobilen. Dessuten ønsker jeg et seriøst svar jeg kan stole på. 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 12. august 2012 Skrevet 12. august 2012 Kan du ikke søke det opp selv? Vanskelig å søke opp via mobilen. Dessuten ønsker jeg et seriøst svar jeg kan stole på. 0 Siter
Gjest hare pcl Skrevet 12. august 2012 Skrevet 12. august 2012 http://en.wikipedia.org/wiki/Hare_Psychopathy_Checklist 0 Siter
frosken Skrevet 12. august 2012 Skrevet 12. august 2012 Vanskelig å søke opp via mobilen. Dessuten ønsker jeg et seriøst svar jeg kan stole på. Antar at du mener psykopatiske og ikke psykotiske trekk? Du skriver psykopatisk i teksten og psykotisk i overskriften. Her er link: http://www.doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4703278 0 Siter
Gjest vi_vant_ja Skrevet 12. august 2012 Skrevet 12. august 2012 Trodde du hadde blitt bedt om å ta pause til september jeg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. august 2012 Skrevet 12. august 2012 Vanskelig å søke opp via mobilen. Dessuten ønsker jeg et seriøst svar jeg kan stole på. ''Dessuten ønsker jeg et seriøst svar jeg kan stole på.'' Har du stolt på ett eneste svar du har fått her inne? 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 12. august 2012 Skrevet 12. august 2012 ''Dessuten ønsker jeg et seriøst svar jeg kan stole på.'' Har du stolt på ett eneste svar du har fått her inne? Ja. 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 12. august 2012 Skrevet 12. august 2012 Trodde du hadde blitt bedt om å ta pause til september jeg. Har ikke mer å tape. 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 12. august 2012 Skrevet 12. august 2012 Trodde du hadde blitt bedt om å ta pause til september jeg. Har ikke mer å tape. 0 Siter
Angustia Skrevet 12. august 2012 Skrevet 12. august 2012 Du er på ferie i Bulgaria (ifølge tråden over), har fått tilbud om en lederstilling i går (?) og prioriterer å bruke tida på gjentakende og irrasjonelle spørsmål på DOL? Logg av DOL og nyyyt ferien :-) 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 12. august 2012 Skrevet 12. august 2012 Det kan og være tegn på eupf. har mennesker med eupf psykopatiske trekk da? 0 Siter
WaTfM? Skrevet 12. august 2012 Skrevet 12. august 2012 har mennesker med eupf psykopatiske trekk da? Nå forutsatte du at dette var psykopatiske trekk også. Det trenger det ikke være, det kommer nemlig an på typen manipulering, hensikten med det etc... Den typiske EUPF'er er kanskje litt manipulerende, ikke vet jeg, men det er noe annet enn en psykopats manipulasjoner... det er sikkert. (Men husk at PF'er glir over i hverandre og.) 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 12. august 2012 Skrevet 12. august 2012 Nå forutsatte du at dette var psykopatiske trekk også. Det trenger det ikke være, det kommer nemlig an på typen manipulering, hensikten med det etc... Den typiske EUPF'er er kanskje litt manipulerende, ikke vet jeg, men det er noe annet enn en psykopats manipulasjoner... det er sikkert. (Men husk at PF'er glir over i hverandre og.) hvis andre lider under en slik manipulasjon, er det ikke da et psykopatisk trekk? 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 12. august 2012 Skrevet 12. august 2012 Nå forutsatte du at dette var psykopatiske trekk også. Det trenger det ikke være, det kommer nemlig an på typen manipulering, hensikten med det etc... Den typiske EUPF'er er kanskje litt manipulerende, ikke vet jeg, men det er noe annet enn en psykopats manipulasjoner... det er sikkert. (Men husk at PF'er glir over i hverandre og.) hvis andre lider under en slik manipulasjon, er det ikke da et psykopatisk trekk? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.