Gjest germinate Skrevet 12. august 2012 Skrevet 12. august 2012 er det noen her inne somhar fått beroligende medisiner av lege i utlandet? i dette tilfellet bulgaria. jeg har knapt sovet den siste uka, og jeg er for urolig til å få sove. det blir bare små dupper, og jeg er temmelig kjørt. men jeg synes det er skummelt med utenlandske medisiner så jeg tenkte å spørre her om noen her inne har noen erfaring.. i så fall takk. 0 Siter
XbellaX Skrevet 12. august 2012 Skrevet 12. august 2012 Virkestoffet er det samme, uansett om medikamentet skrives ut i Norge eller Bulgaria. Du kan oppsøke et legekontor i morgen og forsøke høre med dem. Du kan og be din primærlege faxe opplysninger om hva medikament du bruker til dette legekontoret, da må du naturligvis ringe dem først. 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 12. august 2012 Skrevet 12. august 2012 Virkestoffet er det samme, uansett om medikamentet skrives ut i Norge eller Bulgaria. Du kan oppsøke et legekontor i morgen og forsøke høre med dem. Du kan og be din primærlege faxe opplysninger om hva medikament du bruker til dette legekontoret, da må du naturligvis ringe dem først. ok takk for svar. 0 Siter
frosken Skrevet 12. august 2012 Skrevet 12. august 2012 Det er ikke så farlig om du ikke sover noe særlig, bruk natten til å hvile kroppen i sengen og dagen til aktivitet. Før eller senere sovner du høyst sannsynlig :-) 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 12. august 2012 Skrevet 12. august 2012 Kanskje du tom får beroligende uten resept i Bulgaria. Sjekk med apotek på plassen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.