Gå til innhold

er det bare å gi opp nå? nhd?

Anbefalte innlegg

Gjest germinate
Skrevet

jeg ser ingen grunn til at jeg skal bli frisk mer. jeg tror ingen behandler kan hjelpe meg. jeg er alt for tynnslitt i nervene :(

Videoannonse
Annonse
  • Svar 97
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• XbellaX

19

• frosken

14

• EnolaGay

2

• cathlin

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Og så har du akkurat fått mer ansvar på jobb. Er det lurt?

Skrevet

Akkurat nå skal du logge deg av dol. Ikke tigg om bekreftelse. Tål at dagen i dag er vanskelig og håp på en bedre dag i morgen.

Synes du skal gå deg en times tur med en gang. Ta deg evt. et iskaldt bad etterpå.

Gjest germinate
Skrevet

jeg sa nei til jobben

Gjest germinate
Skrevet

jeg sa nei til jobben

Skrevet

jeg sa nei til jobben

Mm ok, jeg har ikke fulgt så detaljert med. Men det at du fikk tilbudet sier en hel del ting om deg som du ikke tar inn selv.

Du sitter heller her og fokuserer på alt negativt, hvorfor?

Gjest germinate
Skrevet

Akkurat nå skal du logge deg av dol. Ikke tigg om bekreftelse. Tål at dagen i dag er vanskelig og håp på en bedre dag i morgen.

Synes du skal gå deg en times tur med en gang. Ta deg evt. et iskaldt bad etterpå.

hadde jeg klart å holde ut hadde det vært håp.. jeg begynner å innse at jeg har tapt :(

Skrevet

hadde jeg klart å holde ut hadde det vært håp.. jeg begynner å innse at jeg har tapt :(

Det er NÅ du skal bruke innsikten du høstet for noen dager siden. Det er nå du skal bestemme deg for å holde ut vanskelige følelser uten å utagere. NÅ.

Gjest germinate
Skrevet

Det er NÅ du skal bruke innsikten du høstet for noen dager siden. Det er nå du skal bestemme deg for å holde ut vanskelige følelser uten å utagere. NÅ.

det er ingen vits å jobbe mer med tingene, når jeg har tapt.. det er ingen vits å slite for det når prognosene er lik null. jeg har prøvd lenge men jeg får det for vondt og sliter meg ut på det.

Skrevet

Er det nhd som skal avgjøre om du skal gi opp?

Nei ingen behandler kan hjelpe, du må ville det selv. Slik er det for oss alle :)

Skrevet

det er ingen vits å jobbe mer med tingene, når jeg har tapt.. det er ingen vits å slite for det når prognosene er lik null. jeg har prøvd lenge men jeg får det for vondt og sliter meg ut på det.

Ikke gjør dette i dag igjen. Nå har du nettopp kommet deg etter en heftig utageringsrunde her på dol, ikke kjør repetisjon allerede nå. Husk hva du selv tenkte etter forrige gang.

Skrevet

Nå minner du meg veldig om hvordan det var for endel år siden her inne. Bruk det du har lært siden dengang, slå av maskinen, kom deg ut og slit ut kroppen din.

Du vet hvor fort det svinger hos deg, før du vet ordet av det stabiliserer det seg og går til og med bedre.

Gjest germinate
Skrevet

Ikke gjør dette i dag igjen. Nå har du nettopp kommet deg etter en heftig utageringsrunde her på dol, ikke kjør repetisjon allerede nå. Husk hva du selv tenkte etter forrige gang.

ok. jeg skal holde det for meg selv.

Gjest germinate
Skrevet

Nå minner du meg veldig om hvordan det var for endel år siden her inne. Bruk det du har lært siden dengang, slå av maskinen, kom deg ut og slit ut kroppen din.

Du vet hvor fort det svinger hos deg, før du vet ordet av det stabiliserer det seg og går til og med bedre.

jeg ønsker bare svar på om jeg bare skal slutte å kaste bort mer tid og energi på et dødfødt prosjekt.

Gjest germinate
Skrevet

Er det nhd som skal avgjøre om du skal gi opp?

Nei ingen behandler kan hjelpe, du må ville det selv. Slik er det for oss alle :)

jeg vil, men det blir for tøft.

Skrevet

jeg ønsker bare svar på om jeg bare skal slutte å kaste bort mer tid og energi på et dødfødt prosjekt.

Du er ikke et dødfødt prosjekt, du er et verdifullt menneske :)

Skrevet

Det håper jeg ikke du får. Det er ingen andre enn du selv som bestemmer dette.

Lær av tidligere erfaringer, når du går i gang med en ny runde slik som nå så forsøk å logg av, det er ikke nyttig for deg å bruke dol i en slik periode, dette vet du.

Skrevet

''jeg ønsker bare svar på om jeg bare skal slutte å kaste bort mer tid og energi på et dødfødt prosjekt.''

Jeg håper ikke noen faller for fristelsen å gi deg den typen bekreftelser du nå trygler om å få. Og jeg håper at du tar til vettet og ikke spiller ut et trassanfall som følge av at verken nhd eller vi andre gir deg _akkurat_ det du bare _vil_ ha nå.

Gå deg en tur. Ta deg et iskaldt bad.

Skrevet

jeg vil, men det blir for tøft.

Når jeg klarte det, klarer du det. Helt sikkert :-)

Gjest germinate
Skrevet

Når jeg klarte det, klarer du det. Helt sikkert :-)

hadde du det så vondt også at du ikke fungerte overhode?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...