Gå til innhold

"Hamstre" trilafon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å få en lege til å skrive mange resepter på trilafon? Hvis disse går ut av produksjon er jeg ille ute. Tenkte jeg kunne hatt et lager slik at jeg ihvertfall kan bruke dem lengre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De går jo ut på dato før eller senere, så det er uansett ikke noen livslang løsning...

Skrevet

De går jo ut på dato før eller senere, så det er uansett ikke noen livslang løsning...

Nei, jeg vet jo det. Er livredd for at jeg skal bli så syk som jeg var igjen. Har hatt det ganske bra nå i lengre tid, noen små nedturer har det jo vært, men jeg kommer meg raskere.

Har prøvd de fleste andre AP og blitt fysisk syk av dem på et eller annet vis. Vil ikke ta den runden der igjen.

Skrevet

Nei, jeg vet jo det. Er livredd for at jeg skal bli så syk som jeg var igjen. Har hatt det ganske bra nå i lengre tid, noen små nedturer har det jo vært, men jeg kommer meg raskere.

Har prøvd de fleste andre AP og blitt fysisk syk av dem på et eller annet vis. Vil ikke ta den runden der igjen.

Det er kinkig... men jeg tror ikke legen vil tillate hamstring av Trilafon altså, selv om det sikkert i praksis er en mulig løsning...

Skrevet

Det er kinkig... men jeg tror ikke legen vil tillate hamstring av Trilafon altså, selv om det sikkert i praksis er en mulig løsning...

Hm...sørgelige greier :(

Gjest svarttrost
Skrevet

Hm...sørgelige greier :(

Det kommer nok noe som er mye bedre en trilafon. De tror ihvertfall at de vet hva de driver med de folka der. Men hvis det ikke funker for deg med andre medisiner så får du sende dem en klage. Og da ser de jo at denne trilafonen bør de fortsette å lage :-). Ikke bekymre deg du.

Skrevet

Det kommer nok noe som er mye bedre en trilafon. De tror ihvertfall at de vet hva de driver med de folka der. Men hvis det ikke funker for deg med andre medisiner så får du sende dem en klage. Og da ser de jo at denne trilafonen bør de fortsette å lage :-). Ikke bekymre deg du.

Lurer på hvem jeg skal sende den klagen til?

Gjest svarttrost
Skrevet

Lurer på hvem jeg skal sende den klagen til?

Til de som produserer den slags medisin.

Hvis den forsvinner fra markedet så er det kanskje fordi det er det beste for deg å ta en annen medisin. Kanskje du slipper noen bivirkninger.

Skrevet

Til de som produserer den slags medisin.

Hvis den forsvinner fra markedet så er det kanskje fordi det er det beste for deg å ta en annen medisin. Kanskje du slipper noen bivirkninger.

Det store problemet mitt er at jeg har prøvd veldig mange AP og ikke tålt dem. Trilafon tåler jeg veldig bra. Så da må jeg bestemme meg for om jeg vil vært fysisk syk av bivirkninger resten av livet, eller om jeg skal være uten AP og jævla paranoid.

Gjest svarttrost
Skrevet

Det store problemet mitt er at jeg har prøvd veldig mange AP og ikke tålt dem. Trilafon tåler jeg veldig bra. Så da må jeg bestemme meg for om jeg vil vært fysisk syk av bivirkninger resten av livet, eller om jeg skal være uten AP og jævla paranoid.

Ok. Skjønner. Bivirkninger er fælt. Håper det ordner seg for deg.

Skrevet

Ville det ikke være bedre å komme i gang med en medisinomlegging mens dere enda har god tid på dere? Legemiddelverket har sagt noe om at de skal komme ut med retningslinjer mht trilafonutbytning om ikke lang tid (jeg har ikke sjekket de siste ukene om noe er kommet). Hvis du ikke har kontakt med psykiater for tiden, så bør du henvises til en. Hvis du har kontakt, så synes jeg du skal ta opp temaet tidlig på høsten og høre hva som blir anbefalt.

Skrevet

Ville det ikke være bedre å komme i gang med en medisinomlegging mens dere enda har god tid på dere? Legemiddelverket har sagt noe om at de skal komme ut med retningslinjer mht trilafonutbytning om ikke lang tid (jeg har ikke sjekket de siste ukene om noe er kommet). Hvis du ikke har kontakt med psykiater for tiden, så bør du henvises til en. Hvis du har kontakt, så synes jeg du skal ta opp temaet tidlig på høsten og høre hva som blir anbefalt.

Jeg vil egentlig ikke ha noen annen medisin, men det spørs om jeg blir nødt. Vet jeg fungerer dårlig uten AP.

Har en time snart, tror jeg, så jeg får vel ta det opp. Vet ikke hvilke andre AP som kan ligne litt på trilafon? Takk for svar forresten :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...