Gjest svarttrost Skrevet 12. august 2012 Skrevet 12. august 2012 Jeg synes at det er rart at folk ikke vet hvem han er. Han er ihvertfall NRK sin yndling. Vet dere hvem han er?. Har dere gått til han?. Han er min yndling også nemlig :-). Men så har jeg aldri møtt ham da...... 0 Siter
EnolaGay Skrevet 12. august 2012 Skrevet 12. august 2012 Jeg har lest noe av ham og litt om ham. Fin lesning men ikke noe jeg vil ikle meg hodetørkle og ligge på kne for. En smarting blandt mange andre. 0 Siter
Gjest svarttrost Skrevet 12. august 2012 Skrevet 12. august 2012 Jeg har lest noe av ham og litt om ham. Fin lesning men ikke noe jeg vil ikle meg hodetørkle og ligge på kne for. En smarting blandt mange andre. Så han er bare en smarting altså? som egentlig ikke bryr seg. Hmm... jeg skulle likt å ha en diskusjon med han. jeg lurer veldig på han ville sagt om min situasjon. Vi hadde felles oppfattelse når det gjalt Breiviksaken nemlig, men det sier vel kanskje lite. 0 Siter
Gjest svarttrost Skrevet 12. august 2012 Skrevet 12. august 2012 Så han er bare en smarting altså? som egentlig ikke bryr seg. Hmm... jeg skulle likt å ha en diskusjon med han. jeg lurer veldig på han ville sagt om min situasjon. Vi hadde felles oppfattelse når det gjalt Breiviksaken nemlig, men det sier vel kanskje lite. Jeg ser for meg jeg og Finn over noen glass vin skjønner du.. hehe.... jeg lurer så veldig på hva jeg hadde fått ut av den karen :-). 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 12. august 2012 Skrevet 12. august 2012 Jeg ser for meg jeg og Finn over noen glass vin skjønner du.. hehe.... jeg lurer så veldig på hva jeg hadde fått ut av den karen :-). http://skarderud.no/no/kontakt/ E-post: [email protected] Og så avlegger du rapport her etterpå...! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.