Gå til innhold

Hvor lenge før leggetid skal du ta seroquel

Anbefalte innlegg

Gjest bølger
Skrevet

Når jeg skal på jobb vil jeg sovne tidligere, og når jeg har besøk vil jeg ikke risikere å bli trett av seroquelen før gjestene har gått. Har fått beskjed om å ta den ca 21.00, men kan vel variere litt etter hva jeg skal.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan variere. Vanligvis tar jeg den åtte, men i det siste ni halv ti, da blir jeg trøtt litt senere :)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Når du har brukt den en stund, vet du hvor lang tid det går fra inntak til "må legge meg"-tid.

Gjest bølger
Skrevet

Du kan variere. Vanligvis tar jeg den åtte, men i det siste ni halv ti, da blir jeg trøtt litt senere :)

Men hvor mange timer tar det før du blir trett etter å ha tatt den?

Gjest bølger
Skrevet

Når du har brukt den en stund, vet du hvor lang tid det går fra inntak til "må legge meg"-tid.

Jeg tok den kl. 20:00 i kveld. Går det greit å kjøre på jobb i morgen kl. 7:00 da?

Skrevet

Men hvor mange timer tar det før du blir trett etter å ha tatt den?

En og en halv til to timer ca...

Gjest bølger
Skrevet

En og en halv til to timer ca...

Da er det snart på tide å legge seg. Får ca 8 timers søvn før jeg går på jobb. Det får vel holde. Er spent på om jeg er mer opplagt på jobb i morgen når jeg har tatt seroquel, eller om jeg blir trettere.

Skrevet

Da er det snart på tide å legge seg. Får ca 8 timers søvn før jeg går på jobb. Det får vel holde. Er spent på om jeg er mer opplagt på jobb i morgen når jeg har tatt seroquel, eller om jeg blir trettere.

Lykke til da, håper du blir mer opplagt :)

Det tror jeg...

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg tok den kl. 20:00 i kveld. Går det greit å kjøre på jobb i morgen kl. 7:00 da?

Med din erfaring fra dette forum, ber jeg deg tenke over:

1. Det er store individuelle forskjeller i virkning og virketid. Ingen kan svare deg nøyaktig på slike spørsmål. Slike ting må du prøve ut og erfare på deg selv.

2. Om du er mer uthvilt eller mer trøtt etter å ha tatt seroquel, kan du ikke evaluere dagen etter første inntak. Du må ta medisn stabilt i minst en uke før du kan si noe fornuftig om dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...