Gjest bølger Skrevet 13. august 2012 Skrevet 13. august 2012 Første dag på jobb etter at jeg begynte på seroquel for å sove skikkelig på natten, og jeg har ikke sovnet en eneste gang på jobb. Kan det være på grunn av dårlig søvnkvalitet på natten at jeg har vært så trett på jobb? Kan seroquelen virke så fort? Jeg håper det, og at jeg nå har fått hjelpen jeg trenger. Men kanskje det bare er tilfeldig. En god dag jeg har hatt. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 13. august 2012 Skrevet 13. august 2012 Seroquel virker så fort, så det er sikkert ikke tilfeldig. Klart du blir trøtt på dagen hvis du sover dårlig om natta. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 13. august 2012 Skrevet 13. august 2012 Seroquel virker så fort, så det er sikkert ikke tilfeldig. Klart du blir trøtt på dagen hvis du sover dårlig om natta. Jeg har sovet mange nok timer, men de mente at søvnkvaliteten var dårlig. 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 13. august 2012 Skrevet 13. august 2012 Jeg krysser fingrene for at dette vil vedvare. Er det ikke bra godt å føle at ting går bedre? :-) 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 13. august 2012 Skrevet 13. august 2012 Jeg har sovet mange nok timer, men de mente at søvnkvaliteten var dårlig. Ok, du får god søvnkvalitet av seroquel 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 13. august 2012 Skrevet 13. august 2012 Jeg krysser fingrene for at dette vil vedvare. Er det ikke bra godt å føle at ting går bedre? :-) Jo, det har vært godt å være opplagt på jobb. Har hatt en fin dag psykisk også. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. august 2012 Skrevet 13. august 2012 Jo, det har vært godt å være opplagt på jobb. Har hatt en fin dag psykisk også. Utmerket. Nå gjelder det at du følger opp dette over tid uten å vingle. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 13. august 2012 Skrevet 13. august 2012 Utmerket. Nå gjelder det at du følger opp dette over tid uten å vingle. Ja. Krysser bare fingrene for at det skal vare. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.