Gjest Mrs.Q Skrevet 13. august 2012 Skrevet 13. august 2012 Hvordan kan man vite om det er fysisk eller psykisk når man føler seg sliten? 0 Siter
XbellaX Skrevet 13. august 2012 Skrevet 13. august 2012 Hvorfor spiller det noen rolle hva det er? 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 13. august 2012 Skrevet 13. august 2012 Hvorfor spiller det noen rolle hva det er? Hvis det er psykisk vil jeg ikke bli verre, da kan det hende jeg må øke solian. Blir irriterende fort sliten og fjernhetsfølelse. Men kan jo være fysisk, men hvordan vite det? Vitaminmangel eller noe. 0 Siter
XbellaX Skrevet 13. august 2012 Skrevet 13. august 2012 Hvis det er psykisk vil jeg ikke bli verre, da kan det hende jeg må øke solian. Blir irriterende fort sliten og fjernhetsfølelse. Men kan jo være fysisk, men hvordan vite det? Vitaminmangel eller noe. Skjønner. Om du plages med dette over tid bør du jo ta en skikkelig sjekk hos din lege for å utelukke mangler og annet slik du sier. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 13. august 2012 Skrevet 13. august 2012 Skjønner. Om du plages med dette over tid bør du jo ta en skikkelig sjekk hos din lege for å utelukke mangler og annet slik du sier. Ja får gjøre det hvis det fortsetter, trenger jo ikke automatisk være psykisk. 0 Siter
XbellaX Skrevet 13. august 2012 Skrevet 13. august 2012 Ja får gjøre det hvis det fortsetter, trenger jo ikke automatisk være psykisk. Helt riktig, alt er ikke psykisk. Jeg biter meg litt merke i den "fjernhetsfølelsen" du beskriver, den liker jeg ikke. Jeg er glad du følger med på dette. Får du god oppfølging av behandler på medisinene dine nå? 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 13. august 2012 Skrevet 13. august 2012 Helt riktig, alt er ikke psykisk. Jeg biter meg litt merke i den "fjernhetsfølelsen" du beskriver, den liker jeg ikke. Jeg er glad du følger med på dette. Får du god oppfølging av behandler på medisinene dine nå? Har behandler nå, hun skulle snakke med psykiater ang medisinene. Så kommer vel til å få oppfølging, tror kanskje jeg vil prøve risperdal. Får se, vet ikke hva som er best. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.