Gå til innhold

Hva feiler det meg?

Anbefalte innlegg

Gjest Jente 17år redd
Skrevet

Hei! Jeg er ei jente på 17 år. Har vært hos legen flere ganger men de sier det er normalt. Hvær dagen jeg kommer hjem fra skolen og jobb er fotene mine stokkhovne. Det verker i dem og fra knærne og ned er føtterne mine like tjukke hele vegen. En annen ting som jeg har hatt i over 3 år nå er at jeg plutselig blir svimmel, trøtt, kvalm, alt blir svart så jeg må sette meg ned for at jeg ikke skal besvime. Så jeg passer alltid på å ha med meg cola som det er mye sukker i så jeg har noe å drikke når det skjer.om jeg drikker når kjenner at det kommer går det som oftest over etter ei stund. Om jeg ikke har noe å drikke kan jeg besvime eller begynner å brekker meg men klarer ikke å spy. Jeg har dette nesten vær dag og vet at det ikke er normalt. Så jeg er redd for hva som feilere meg og siden doktorene hær ikke gidder å ta dette seriøst og finne ut hva som feilere meg gjør det bare enda verre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis legen din sier dette er normalt, ville jeg ha gått til en annen lege og bedt om at de tar alle nødvendige prøver.

Skrevet

Som de andre sier - bytt fastlege. Og samtidig må du ta en gjennomgang av livet du lever. Hvordan er kostholdet (hva spiser du, når spiser du osv.), rører du deg, sover du nok/for mye osv.? Det er mange ting, ikke minst psykiske ting, som virker inn på fysikken vår, men slik du har det er ikke vanlig.

Lykke til! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...