Gjest Blåbæretsitt Skrevet 14. august 2012 Skrevet 14. august 2012 Min kone fikk for en stund siden plutselig blå negler på stortærne. Tærne er nå i ferd med å løsne. Hun hadde ikke slått seg eller skadet tærne på noen måte, det var ikke vondt, og det var kun stortærne. Nå har jeg fått lignende symptomer på noen av fingerneglene. Den ene er jevnt over blå, mens tre andre har blå flekker/streker. Jeg var litt sår på fingertuppene i noen dager uten at jeg vet om dette har noen forbindelse. Kan vi ha en form for neglsopp? 0 Siter
EnolaGay Skrevet 14. august 2012 Skrevet 14. august 2012 Jeg fikk blå tå i fjor uten å kjenne hvordan. Jeg har antatt at det var mine gamle fjellstøvler som klemte under en tur jeg gikk. Nå har neglen hatt alle mulige farger, grodd ut litt og litt og er snart fin igjen. Så det kan være tilfeldig at dere begge har fått blånegl, og at det fort kan skje uten at man merker at det gjør vondt. Sopp og slikt vil helst gjøre neglen grønn/gul, sprukken, hornete og lukter nok ikke så godt vil jeg tro. 0 Siter
Gjest Annve Skrevet 14. august 2012 Skrevet 14. august 2012 Jeg hadde sjekket det opp hvis jeg var din kone. Av og til kan slike ting være symptomer på helt noe annet. Jeg synes det er rart hun fikk det på begge tærne samtidig, og nå på fingrene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.