Gå til innhold

Søvn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så irritert når jeg ikke får sove, så står jeg heller opp og spiser sjokolade :(

Har vel lagt meg til dårlige søvnvaner i sommer, sover til langt på dag. Men nå har jeg altså problemer med å sovne inn, på tross av 200 mg seroquel og 100 mg solian. Føler meg urolig men ikke redd, tok 25 mg til seroquel.

Kan jeg ta phenergan i tilegg? Kan man få psykose symptom av phenergan? Når jeg har tatt dem ser jeg filmer og bilder som ikke er hyggelige i hodet, samt at jeg får mareritt. Men sove må en jo. Er som de trigger fantasien og.

Må begynne å stå opp tidlig å legge meg til skapelig tid, kan det hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Gjest Scarlet O'Hara
Skrevet

''Må begynne å stå opp tidlig å legge meg til skapelig tid, kan det hjelpe?''

Uansett årsak, så må det da være første bud at man forsøker å stå opp tidlig om morgenen, slik at man best mulig kommer inn i vanlig søvnmønster igjen?

Skrevet

''Må begynne å stå opp tidlig å legge meg til skapelig tid, kan det hjelpe?''

Uansett årsak, så må det da være første bud at man forsøker å stå opp tidlig om morgenen, slik at man best mulig kommer inn i vanlig søvnmønster igjen?

Ja, i morgen skal jeg stå tidlig opp. Håper jeg sovner i morgen kveld da :)

Skrevet

Er det slik at man må øke og øke seroquel for at den skal virke?

Forstår ikke hvorfor jeg ikke er trøtt, har bare masse planer om å kjøpe ting og tankene raser avgårde.

Skrevet

Er det slik at man må øke og øke seroquel for at den skal virke?

Forstår ikke hvorfor jeg ikke er trøtt, har bare masse planer om å kjøpe ting og tankene raser avgårde.

Vet hvorfor jeg er kaotisk inni meg, skjer for mye på en gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...