Gjest anonymkvinne25 Skrevet 15. august 2012 Skrevet 15. august 2012 Hei. Jeg har en stund vurdert å prøve veksthormoner som hjelp for å gå ned i vekt, men informasjonen der ute er veldig sprikende. Jeg har snakket med folk som har brukt det som sier at det ikke er farlig i det heletatt ettersom ved vektnedgang blir dosene såpass små også er det andre igjen som mener det er super farlig (like ille som anabole steroider) Jeg har tenkt at når legen faktisk kan skrive det ut til pasienter så kan det ikke være så farlig, men jeg er fortsatt bekymret. Ettersom jeg er kvinne og ønsker barn i framtiden så vil jeg ikke ta noe som kan ødelegge dette. Derfor skriver jeg til dere i håp om å få et medisinsk svar som ikke er preget av å være partisk til noen av sidende. Jeg ønsker bare ren fakta. Hva gjør dette stoffet helt konkret med kroppen min? Hva er farene? Hva er fordelene? Hva er bivirkninene? Vil dette kunne ødelegge mine sjanser for å bli mor? På forhånd takk for svar 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. august 2012 Skrevet 15. august 2012 Legg om kostvanene på en varig måte i stedet for å kødde med hormonene dine. 0 Siter
Gjest anonymkvinne25 Skrevet 15. august 2012 Skrevet 15. august 2012 Legg om kostvanene på en varig måte i stedet for å kødde med hormonene dine. Hvis du så hva jeg spure om så ønsker jeg ren medisinsk fakta. Ikke en forelesning om alt mulig annet!! Det kan jeg få andre steder. Informasjonen som er tilgjengelig på internett er veldig sprikende! 0 Siter
EnolaGay Skrevet 15. august 2012 Skrevet 15. august 2012 Hvis du så hva jeg spure om så ønsker jeg ren medisinsk fakta. Ikke en forelesning om alt mulig annet!! Det kan jeg få andre steder. Informasjonen som er tilgjengelig på internett er veldig sprikende! Etter det jeg forstår av det som ligger på nett, sprikende eller ei. Så er du temmelig langt ute å kjøre hvis du putter i deg veksthormoner uten å ha en bakenforliggende sykdom som tilsier at det er nødvendig. Lillemus har rett. Og det er ingen leger som vil fortelle deg noe annet heller. 0 Siter
Angustia Skrevet 15. august 2012 Skrevet 15. august 2012 ''Jeg har en stund vurdert å prøve veksthormoner som hjelp for å gå ned i vekt, men informasjonen der ute er veldig sprikende. (....) Jeg har tenkt at når legen faktisk kan skrive det ut til pasienter så kan det ikke være så farlig, men jeg er fortsatt bekymret.'' Hva sier legen din, da? Du bør søke profesjonelle svar på dette. Dersom du vurderer lysskye internett-preparater e.l. og ikke tør rådføre deg med fastlegen din, er vel svaret gitt... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.