Gå til innhold

veksthormon for vektnedgang

Anbefalte innlegg

Gjest anonymkvinne25
Skrevet

Hei. Jeg har en stund vurdert å prøve veksthormoner som hjelp for å gå ned i vekt, men informasjonen der ute er veldig sprikende. Jeg har snakket med folk som har brukt det som sier at det ikke er farlig i det heletatt ettersom ved vektnedgang blir dosene såpass små også er det andre igjen som mener det er super farlig (like ille som anabole steroider) Jeg har tenkt at når legen faktisk kan skrive det ut til pasienter så kan det ikke være så farlig, men jeg er fortsatt bekymret. Ettersom jeg er kvinne og ønsker barn i framtiden så vil jeg ikke ta noe som kan ødelegge dette. Derfor skriver jeg til dere i håp om å få et medisinsk svar som ikke er preget av å være partisk til noen av sidende. Jeg ønsker bare ren fakta. Hva gjør dette stoffet helt konkret med kroppen min? Hva er farene? Hva er fordelene? Hva er bivirkninene? Vil dette kunne ødelegge mine sjanser for å bli mor? På forhånd takk for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg om kostvanene på en varig måte i stedet for å kødde med hormonene dine.

Gjest anonymkvinne25
Skrevet

Legg om kostvanene på en varig måte i stedet for å kødde med hormonene dine.

Hvis du så hva jeg spure om så ønsker jeg ren medisinsk fakta. Ikke en forelesning om alt mulig annet!! Det kan jeg få andre steder.

Informasjonen som er tilgjengelig på internett er veldig sprikende!

Skrevet

Hvis du så hva jeg spure om så ønsker jeg ren medisinsk fakta. Ikke en forelesning om alt mulig annet!! Det kan jeg få andre steder.

Informasjonen som er tilgjengelig på internett er veldig sprikende!

Etter det jeg forstår av det som ligger på nett, sprikende eller ei. Så er du temmelig langt ute å kjøre hvis du putter i deg veksthormoner uten å ha en bakenforliggende sykdom som tilsier at det er nødvendig.

Lillemus har rett. Og det er ingen leger som vil fortelle deg noe annet heller.

Skrevet

''Jeg har en stund vurdert å prøve veksthormoner som hjelp for å gå ned i vekt, men informasjonen der ute er veldig sprikende. (....) Jeg har tenkt at når legen faktisk kan skrive det ut til pasienter så kan det ikke være så farlig, men jeg er fortsatt bekymret.''

Hva sier legen din, da? Du bør søke profesjonelle svar på dette. Dersom du vurderer lysskye internett-preparater e.l. og ikke tør rådføre deg med fastlegen din, er vel svaret gitt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...