Gå til innhold

Symptomer på graviditet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Hele forrige uke hadde jeg intens hodepine. Hverken søvn eller store mengder væske hjalp, og det avtok bare litt med smertestillende. (måtte ta mer enn det jeg pleier å ta ved smerter). Jeg sov UTROLIG mye. 3-4 timer etter jobb, og igjen til normal tid om kvelden. Nå har jeg hatt skikkelig løs mage siden hodepinen gav seg. Kommer som regel like etter dagens første måltid, uansett hva mat jeg spiser. Samtidig er jeg småkvalm med lite matlyst. Jeg vet det bare er å ta en graviditetstest for å finne ut av det, men jeg har nettopp hatt mensen (den varte ikke like lenge som den pleier) - og jeg har trodd jeg har vært gravid flere ganger før på grunn av kvalme og trøtthet, men testene har vært negative. Hva annet kan dette være eventuelt? Jeg er lei av å være smådårlig hele tiden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...