Gå til innhold

unnskyld at jeg sier det....

Anbefalte innlegg

Gjest svarttrost
Skrevet

Hadde ABB vært tvangsmedisinert før 22 juli så tror jeg han hadde tatt livet av psykiaterne i stede.....

Der provoserte jeg vel veldig, men det driter jeg i......

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Meg provoserte du i hvert fall ikke :-)

Skrevet

På sikkerhetsavdelinger på sykehus er det altid personale som er store og sterke som kan legge vanskelige pasienter i reimer eller tvangstrøye hvis nødvendig.Det finnes også polstrede rom,hvor man ikke klarer å skede seg selv vesentlig eller rommet.

Du har kanskje ikke sett så menge filmer som Gjøkeredet og liknende?

Psykiatrien er jo snart 100 år gammel eller eldre,så dette trenger du ikke å tanke på.Hadda han vært lagt inn på tvang,hadde han fått så mye medisiner den første uken at han stort sett bare hadde sovet og spist.

Jeg tror du tar feil.Jeg har nå vært psyk i ca 15 år og er 54 år gammel.Ha såpass mye erfaring måde fra Gaustad og på diverse DPS at dette vet jeg nok om.

En psykopat vil ikke vise så mange farlige sider i fengsel eller asyl.Han vil tilpasse seg og heller planlegge for en eventuell løslatelse.Dette kan ABB bare glemme.han slipper aldri ut,i allefall ikke de første 42 årene.

Skrevet

Hadde han vært tvangsmedisert? Da hadde han vært en "zoomi".

Hvordan kunne han da gjort det ?..Utelukket.

Skrevet

Meg provoserte du i hvert fall ikke :-)

Som en som bor 1000 meter fra Skien Fengsel - ler han sikkert...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...