Gjest Mrs.Q Skrevet 15. august 2012 Skrevet 15. august 2012 Er det forsvarlig å ta 300 mg seroquel når jeg tidligere har fått kraftig hjertebank av det? Eller er det farlig? Noen som har hatt den bivirkningen? Medisiner hjelper ikke... 0 Siter
serenity777 Skrevet 15. august 2012 Skrevet 15. august 2012 Jeg fikk kraftig angst på seroquel, som viste seg som vanskeligheter med å svelge, kvelningsfornemmelser og hjertebank. Byttet til zyprexa, mye bedre, ikke noe slikt. Farlig det vet jeg ikke, men iallefall ubehagelig. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 15. august 2012 Skrevet 15. august 2012 Jeg fikk kraftig angst på seroquel, som viste seg som vanskeligheter med å svelge, kvelningsfornemmelser og hjertebank. Byttet til zyprexa, mye bedre, ikke noe slikt. Farlig det vet jeg ikke, men iallefall ubehagelig. Føler at hjertet er på vei ut av kroppen når det er slik, det smeller. Tåler mindre doser da, vet ikke om jeg tør å ta mer. Vil ikke at hjertet skal stoppe eller eksplodere. Vet du om det er greit å ta phenergan? 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 15. august 2012 Skrevet 15. august 2012 Føler at hjertet er på vei ut av kroppen når det er slik, det smeller. Tåler mindre doser da, vet ikke om jeg tør å ta mer. Vil ikke at hjertet skal stoppe eller eksplodere. Vet du om det er greit å ta phenergan? phenergan er bare en dritt medisin uansett... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.