Gå til innhold

Ekstremt mye negativitet.Angst!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi i Norge lever i en kokong av rosenrød lykke uten krig,fattigdom og mye kriminalitet.

Vi er så skjermet at mane av oss får angst for det minste.

Jeg har nå sett alle episodene av Vettskremte Pøbelunger på Tv2 zebra.Måtte slette det jeg hadde tatt opp da jeg fikk ett skikkelig angst anfall.

Dette er jo virkeligheten i mange amerikanske fengsel.

Godt vi bor i norge hvor fangene får enerom.

Jeg er en lovlydig borger som altid for hjertet i halsen når jeg ser blålys bak meg,og bremser altid ned til bilen har passert.

PHUU! Han skulle ikke ta meg.

Det som er ekkelt for oss menn som er ganske store,er at alle tror at vi er store og sterke.Vi er de eneste som ikke tror noe på det.Da er det ekstra plagsom at vi som kunne tatt 2 narkomane under hver arm,skulle bli redd for en av de.

Med mine 135 kg burde det ikke være store problemer med i allefall å løfte 50x2 kg,så tynne og utmagrede mange av de er.Der de står på plata med knekk i knerne med 200 og 500 lappene i en brettet bunke i lomma.Og doper i små plastposer i den andre lomma.

Bør jeg begynne å trene? Kunne vært morro å se om jeg kunne ha blitt sterk.Om jeg aldri blir norges sterkeste 60 åring,kunne man jo ha prøvd,man har jo bare ett liv.Og det er over 5 år igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle burde trene og være glad og fornøyd, vi er jo så heldige her i landet. Seriøst, vi er kjempeheldige.

Skrevet

Alle burde trene og være glad og fornøyd, vi er jo så heldige her i landet. Seriøst, vi er kjempeheldige.

Ja jeg skal i allefall ikke binde meg for ett helt år.Den feilen har jeg gjort før.

Skrevet

Ja jeg skal i allefall ikke binde meg for ett helt år.Den feilen har jeg gjort før.

Binde deg for et år?

Hva har det med saken å gjøre egentlig?

Gjest maiapril
Skrevet

Binde deg for et år?

Hva har det med saken å gjøre egentlig?

''Binde deg for et år?

Hva har det med saken å gjøre egentlig?''

Er det ikke på treningsstudio han mener, tro? :) Der kan man binde seg for blant annet opp til ett år, hvor en da forhåndsbetaler en relativt høy sum for å kunne trene så mye man vil det året.

Ulempen er jo at mange binder seg opp til dette året med optimisme og pågangsmot og en klokkeklar tro på at de skal kunne utnytte dette til fulle. Men at de da etter noen få uker eller måneder erkjenner at de ikke orker eller klarer å trene så mye, eller kanskje ikke greier å trene i det hele tatt. Da er jo alle pengene tapt.

Skrevet

''Binde deg for et år?

Hva har det med saken å gjøre egentlig?''

Er det ikke på treningsstudio han mener, tro? :) Der kan man binde seg for blant annet opp til ett år, hvor en da forhåndsbetaler en relativt høy sum for å kunne trene så mye man vil det året.

Ulempen er jo at mange binder seg opp til dette året med optimisme og pågangsmot og en klokkeklar tro på at de skal kunne utnytte dette til fulle. Men at de da etter noen få uker eller måneder erkjenner at de ikke orker eller klarer å trene så mye, eller kanskje ikke greier å trene i det hele tatt. Da er jo alle pengene tapt.

Ok, sånn å forstå...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...