Gå til innhold

Kanskje jeg ikke har vært psykotisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg kanskje aldri har vært psykotisk...

Husker spesielt en periode hvor jeg _tenkte_ at media snakket om meg, blant annet, og at de kommenterte meg gjennom TV. Men jeg måtte jo ikke tvangsinnlegges eller noe...

Så kanskje hele greia er helt feil.

Tviler ikke på at jeg trenger små doser antipsykotika, men tviler derimot på om det har vært såpass alvorlig at man kan snakke om psykose...

Dette er jo viktig i forhold til hvilke rettigheter jeg skal ha?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg orker snart ikke tvile mer...!!!

Jeg har liksom ingen sykdom(er), jeg. Alt er bare min skyld, og rettighetene mine har jeg dermed ikke krav på.

Skrevet

Jeg orker snart ikke tvile mer...!!!

Jeg har liksom ingen sykdom(er), jeg. Alt er bare min skyld, og rettighetene mine har jeg dermed ikke krav på.

Hvis det er så at du er frisk, da er du vel ute i full jobb, har det bra sosialt, bra døgnrytme, huset ser okey ut, du spiser sunn mat til rett tid osv. osv. Da trenger du vel egentlig ikke å skrive mere her på psyk. forum?

Skrevet

Hvis det er så at du er frisk, da er du vel ute i full jobb, har det bra sosialt, bra døgnrytme, huset ser okey ut, du spiser sunn mat til rett tid osv. osv. Da trenger du vel egentlig ikke å skrive mere her på psyk. forum?

Men andre har jo en diagnose... hvorfor skal ikke jeg også ha det? Har jo det, men den tviler jeg på. Andre sier liksom "hey, dette feiler meg". Jeg kan ikke si det, jeg.

Gjest på druen
Skrevet

Men andre har jo en diagnose... hvorfor skal ikke jeg også ha det? Har jo det, men den tviler jeg på. Andre sier liksom "hey, dette feiler meg". Jeg kan ikke si det, jeg.

''Men andre har jo en diagnose... hvorfor skal ikke jeg også ha det? Har jo det, men den tviler jeg på.''

Syntes du skal forholde deg til denne diagnosen, og slutte å surre sånn.

Skrevet

Har ikke legen gitt deg en diagnose? Det tror jeg ikke noe på.

Skrevet

Har ikke legen gitt deg en diagnose? Det tror jeg ikke noe på.

Joda, men jeg vet jo ikke om det stemmer. Det er det ingen garanti for.

Skrevet

Joda, men jeg vet jo ikke om det stemmer. Det er det ingen garanti for.

Slutt å plage deg med slike tanker, du har sikkert rette diagnose og riktige medisiner. Gjør noe annet i stedet.

Skrevet

Slutt å plage deg med slike tanker, du har sikkert rette diagnose og riktige medisiner. Gjør noe annet i stedet.

Har feil medisiner og feil diagnose, det er jeg sikker på.

Gjest Zyprexus
Skrevet

Når en har kommet ut fra en psykose, med medisiner eller andre metoder, er det normalt å tvile på at en har vært psykotisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...