Gå til innhold

5 kroningen min


djevel

Anbefalte innlegg

Et bilde:

Du er helt blakk, og er tom for mat, men du har 5 kroner i lomma, du står ved en spilleautomat, hva gjør du??

Sparer du på det siste du har igjen, eller legger du på det du har i håp om å få mer tilbake?

Skal jeg gi det siste av meg selv nå, i håp om å få mer tilbake eller skal jeg spare på det lille jeg har?

Er veldig i tvil om jeg skal tørre å hoppe ut i det, prate om ALT få ut detaljer, alt det jeg opplever inni meg hver eneste dag, hver eneste natt.

Det står masse folk rundt meg som leter etter handa mi, men jeg tør ikke ta tak i alle de hendene de rekker meg. Hjelpa er her nå, men jeg tør ikke ta i mot den. Men jeg må.

Er livredd, og jeg må prøve å fange inn igjen noen av vennene mine slik at jeg har noen å støtte meg på.

HUFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du hull i lomma der femmer'n ligger?

Er det en sånn spilleautomat der langt de fleste vinner, om ikke fantastiske så iallefall brukbare summer?

Hva med å ta med deg femmer'n bort til de som har nøkkelen til spilleautomaten og fortelle dem om disse bekymringene du har?

Varme tanker fra,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hull i lomma der femmer'n ligger?

Er det en sånn spilleautomat der langt de fleste vinner, om ikke fantastiske så iallefall brukbare summer?

Hva med å ta med deg femmer'n bort til de som har nøkkelen til spilleautomaten og fortelle dem om disse bekymringene du har?

Varme tanker fra,

Hei.

Nei jeg har ikke hull i lomma. Og 95% vinner på den automat jeg står ved. Men det er ingen som har nøkkel, kanskje jeg har den selv.

Alle folkene rundt meg vet om dette, dilemaet mitt.

Jeg må vel bare hoppe ut i det. Begynne å prate om alle detaljene og alt det der......

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Smådjevel!

Du er så flink til å sette ord på ting! Blir så imponert over deg!!

Jeg tror du vinner på å åpne opp døren inn til alle hemmelighetene dine. Først litt på gløtt, slik at du ser at de som er rundt deg nå virkelig vil hjelpe deg. Og etter hvert kan du slå døren på vid gap, og kjenne deg trygg på at det er det eneste rette.

Ikke la mulighetene gå fra deg, ta et oppgjør med spøkelset i kottet som ødelegger så mye for deg! Du er et flott menneske, og vi er mange her som bryr seg om deg! Stå på!

Kjempegod klem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Smådjevel!

Du er så flink til å sette ord på ting! Blir så imponert over deg!!

Jeg tror du vinner på å åpne opp døren inn til alle hemmelighetene dine. Først litt på gløtt, slik at du ser at de som er rundt deg nå virkelig vil hjelpe deg. Og etter hvert kan du slå døren på vid gap, og kjenne deg trygg på at det er det eneste rette.

Ikke la mulighetene gå fra deg, ta et oppgjør med spøkelset i kottet som ødelegger så mye for deg! Du er et flott menneske, og vi er mange her som bryr seg om deg! Stå på!

Kjempegod klem fra Grete :-)

Takk skal du ha, det er godt å høre av og til.

Jeg har bestemt meg nå, jeg skal begynne å prate, jeg skal åpne døra, eller lete etter nøkkelen først. Det er jo dumt å la ale rundt meg vente, så blir de lei, og gir opp.

Nei nå skal jeg hoppe ut i det å kjempe!!!!

Takk for all støtten alle sammen!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville bare si at jeg tenker på deg, og hvor tøft det er, for jeg vet det. Men du vil få det bedre etterpå hvis du tar imot hendene og hjelpen som så gjerne blir delt ut til deg.

Føler med deg, og håper du tørr... Det er tøft jeg vet, men tro meg du vil føle deg lettere etterpå.

*klem fra meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...