Gå til innhold

Uforløste følelser

Anbefalte innlegg

Gjest svarttrost
Skrevet

Jeg trenger psykosen. Det er jeg helt overbevist om. I hver fall i dag. Jeg blir så "lukket" av disse medisinene. Bomull i hodet. Ingen fantasi. Et dovendyr. Alt går i saktefilm. Jeg føler rett og slett ingen ting. Det er en ubeskrivelig vondt tomhet som ingen skjønner. Ingen prøver ikke en gang å gjøre et lite forsøk på å forstå hvor vondt dette er. Ingen psykiatere hører godt nok etter. De vet ikke hvor godt det noen ganger kan være å bare LE... le av alt og ingenting. Få fullstendig latterkrampe av alt og ingenting, av hverdensproblemer eller den rare nesa til psykologen. Da har jeg det fint. Kan ikke noen forstå det? kan de ikke bare la meg få, noen ganger innimellom la meg få føle dette. Hjernen blir plutselig uttømmelig av ideer. Galskap?.... men det er jo livet og. Vi fødes inn til noe merkelig også forvandles vi til en dunge med jord.

Kan jeg ikke bare få noen små stunder der jeg får lov til å slippes fri litt?.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som noen andre har påpekt til deg flere ganger, så er det veldig skadelig for hjernen din å være psykotisk. Du blir bare verre og verre for hver en psykose du går inn i.

En annen ting er kanskje at du etterhvert kan redusere litt på medisindosene du står på, etterhvert som du blir mere stabil. Men du må være stabil ei stund først på den dosen du står på nå.

Jeg står på AP, en liten dose, selv, og har det helt perfekt. Jeg både smiler, ler, tankene fungerer og jeg har nå et ganske bra liv. Snakker du seriøst med legen din om hvordan du har det?

Skrevet

Som noen andre har påpekt til deg flere ganger, så er det veldig skadelig for hjernen din å være psykotisk. Du blir bare verre og verre for hver en psykose du går inn i.

En annen ting er kanskje at du etterhvert kan redusere litt på medisindosene du står på, etterhvert som du blir mere stabil. Men du må være stabil ei stund først på den dosen du står på nå.

Jeg står på AP, en liten dose, selv, og har det helt perfekt. Jeg både smiler, ler, tankene fungerer og jeg har nå et ganske bra liv. Snakker du seriøst med legen din om hvordan du har det?

Det høres bra ut å ha det slik. Kan du si noe om hva du står på?

Bare hvis du ønsker å dele det selvsagt.

Skrevet

Det høres bra ut å ha det slik. Kan du si noe om hva du står på?

Bare hvis du ønsker å dele det selvsagt.

Jeg har endt opp med trilafon etter å ha prøvd ut en hel rekke med nyere AP. Denne fungerer veldig bra for meg :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...