Gjest svarttrost Skrevet 16. august 2012 Skrevet 16. august 2012 Men så er det jeg har mest lyst til. Ingen har sett meg le på lange tider. Jeg har vært gravalvorlig. Hvis jeg begynner å le her oppe nå, sånn at det vises, så vil de nok øyeblikkelig ringe legevakt eller spørre om jeg er full. Så får jeg bare svare ja på det da og håpe at jeg slipper unna. Jeg har så lyst til å tulle nå. 0 Siter
Gjest Solution Skrevet 17. august 2012 Skrevet 17. august 2012 Om du har lyst til å le så høres det jo litt rart hvis du ikke tillater deg å gjøre det da. Det kommer litt an på situasjonen og omgivelsene irundt deg kanskje.Det er vel ikke i alle sammenhenger at det passer med latter antakelig men... Kanskje du kan snike deg ut å le litt i smug:) 0 Siter
Gjest Solution Skrevet 17. august 2012 Skrevet 17. august 2012 Om du har lyst til å le så høres det jo litt rart hvis du ikke tillater deg å gjøre det da. Det kommer litt an på situasjonen og omgivelsene irundt deg kanskje.Det er vel ikke i alle sammenhenger at det passer med latter antakelig men... Kanskje du kan snike deg ut å le litt i smug:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.