Gå til innhold

Min mor er verre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk til min mor igjen i dag. Etter 2 dager. Hun virker om mulig enda verre. Hadde kloret seg opp enda mer i ansiktet. Og jeg tror faktisk ikke hun har spist noe siden jeg var der sist. (jeg fikk i henne et halvt knekkebrød i dag...) Jeg er usikker på hva hun egentlig vil jeg skal gjøre? Hva hun vil meg nå!? (dette er ikke første gangen hun har vært slik...). Jeg vet ikke hva jeg burde gjøre. Jeg er ikke sterk nok til å "takle" henne denne gangen tor jeg. jeg er litt redd for at hun vil "tømme meg for krefter" dersom jeg gjør det. Samtidig så føler jeg at jeg skylder henne (hun lot meg å sønnen min få bo hos henne en liten periode etter at jeg hadde flyktet fra min eks...).

Jeg har mest lyst til å bare vende ryggen til. Og bare la henne være. Men....Dette er vanskelig.

jeg vet dere mener at jeg burde kontakte legen hennes o.l. Men, jeg er jo ikke akkurat helt "toppsterk" selv. jeg er ikke flink til slike ting. (jeg har veldig stor angst og sosial angst selv...). Jeg er ikke flink.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ingen venn, eller noen, som kan ta den telefonen til fastlegen hennes for deg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...