Gå til innhold

NHD:tilbakefall

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Etter 3 fryktelige mnd med panikkangst og depresjon har jeg kommet meg brukbart på beina. Ble stabilisert på 300 mg effexor og 125 mg , samt at jeg tok bort stressfaktorer fra livet mitt. Nå har jeg startet i ny jobb, mye press...noe som jeg egentlig har gledet meg til. Men på tirsdag smalt det til igjen og nå er jeg virkelig livredd. For en uke siden trappet jeg ned effexor fra 300 til 225. Har økt igjen nå. Har egentlig vært 60% sykemeldt, men har jobbet altfor mye.hva skal jeg gjøre nå? Skifte medisin? Sykemelde meg 100%?

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

1. Du skal tilbake på den dosen som hjalp deg sist.

2. Du bør benytte minst mulig sykemelding. Angst er kun ubehagelig - ikke farlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...