Gå til innhold

Et egg..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der tror jeg ingenting på.

Dessuten viser det seg at eldre med høyt kolesterolnivå gjerne lever lenger enn de med lavt. Så det så. Kroppen ordner stort sett opp i kolesterolet på egenhånd ganske uavhengig av hva vi spiser.

Skrevet

Dessuten viser det seg at eldre med høyt kolesterolnivå gjerne lever lenger enn de med lavt. Så det så. Kroppen ordner stort sett opp i kolesterolet på egenhånd ganske uavhengig av hva vi spiser.

Godt å høre. Jeg spiser minst 6 egg i uka..

Gjest Labolina
Skrevet

Hmf... Tabloidpressen elsker å plage oss angstnevrotikere med alt som potensielt kan gi oss slag og hjerteatakk...

Det der gidder jeg ikke ta inn over meg, så jeg fortsetter å nyte egget jeg pleier å ha til frokost.

Skrevet

Hmf... Tabloidpressen elsker å plage oss angstnevrotikere med alt som potensielt kan gi oss slag og hjerteatakk...

Det der gidder jeg ikke ta inn over meg, så jeg fortsetter å nyte egget jeg pleier å ha til frokost.

Jeg også !

Skrevet

Jeg burde vært dø for lenge siden. Jeg elsker egg. Bløtkokte, hardkokte, speilegg og omelett. Men jeg spiser ikke egg regelmessig. Jeg får eggekikk. Min trener ba meg spise mer proteiner deriblant egg. Men hun leser kanskje ikke dagbladet?

Skrevet

Jeg burde vært dø for lenge siden. Jeg elsker egg. Bløtkokte, hardkokte, speilegg og omelett. Men jeg spiser ikke egg regelmessig. Jeg får eggekikk. Min trener ba meg spise mer proteiner deriblant egg. Men hun leser kanskje ikke dagbladet?

''Min trener ba meg spise mer proteiner deriblant egg. Men hun leser kanskje ikke dagbladet?''

Like greit, hun går ikke glipp av noe stort.

Skrevet

Du er min gutt/jente...!

Skrevet

Enig !

Skrevet

Ikke sant ?

Skrevet

Som jeg hørte på tv her om dagen: "Angst selger". Men jeg slutter allikevel aldri og forundre meg over tabloidpressens sadistiske trang til og skremme oss bort fra nesten alle livets gleder.

Jeg spiser normal menge egg. Kanskje 3-4 i uka. Men uansett kommer jeg ikke til og ta hensyn til den slags "helseopplysning". Egg er uansett en fantastisk næringskilde:-)

Skrevet

Som jeg hørte på tv her om dagen: "Angst selger". Men jeg slutter allikevel aldri og forundre meg over tabloidpressens sadistiske trang til og skremme oss bort fra nesten alle livets gleder.

Jeg spiser normal menge egg. Kanskje 3-4 i uka. Men uansett kommer jeg ikke til og ta hensyn til den slags "helseopplysning". Egg er uansett en fantastisk næringskilde:-)

Det er jeg enig i

Skrevet

Det er jeg enig i

Så kos deg med eggene dine:-) Gjerne med litt bacon til også, hvis du synes det er godt. Det finnes vel nesten ikke noen bedre smakskombinasjon enn egg og bacon:-)

Skrevet

Så kos deg med eggene dine:-) Gjerne med litt bacon til også, hvis du synes det er godt. Det finnes vel nesten ikke noen bedre smakskombinasjon enn egg og bacon:-)

Ja, du er min person !!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...