Gjest bølger Skrevet 17. august 2012 Skrevet 17. august 2012 Trodde at nå når jeg var begynt på trim så skulle jeg ha en behagelig følelse etterpå, men jeg er nå full av indre uro. Føler det koker i brystet. Følte meg så bra noen dager, men det varte ikke lenge. Vet ikke om medisiner hjelper meg eller om de gjør meg verre. Får ta en sobril for å se om det hjelper. Men burde ikke trimmen gjøre meg bra? Har gått på trim og svettet hver dag denne uken. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 17. august 2012 Skrevet 17. august 2012 Uro er noe dritt. Sobril, glem det. Du må heve GABA i hjern..Da kan du få uo.. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 17. august 2012 Skrevet 17. august 2012 Uro er noe dritt. Sobril, glem det. Du må heve GABA i hjern..Da kan du få uo.. Gjelder alle pattedyr. 0 Siter
Gjest Solution Skrevet 17. august 2012 Skrevet 17. august 2012 Er det noen annet du går å tenker på da, i tillegg, som kan forårsake uro? 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 17. august 2012 Skrevet 17. august 2012 Er det noen annet du går å tenker på da, i tillegg, som kan forårsake uro? Jeg tror ikke det. Lurer på om uroen er en bivirkning av medisinene eller om det er en del av psykdommen. Det hjalp med sobril. Føler meg rolig nå. Men jeg liker ikke å måtte ta sobril. 0 Siter
frosken Skrevet 17. august 2012 Skrevet 17. august 2012 Det er bra å trene - enten det gjør at du føler deg bedre eller om du ikke merker så stor endring. Det finnes neppe noen enkeltstående mirakelkur som kan gjøre at du slipper svingninger og uro fullstendig. Dersom ikke treningen hjelper på psyken din, så kan du trøste deg med at du gjør noe bra for kroppen din. Forhåpentligvis vil du også merke en positiv psykologisk effekt etterhvert - men du har har foreløpig trent _veldig_ kort tid. Ikke gi opp - hold fast ved at du skal trene , i det minste frem til jul! 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 17. august 2012 Skrevet 17. august 2012 Det er bra å trene - enten det gjør at du føler deg bedre eller om du ikke merker så stor endring. Det finnes neppe noen enkeltstående mirakelkur som kan gjøre at du slipper svingninger og uro fullstendig. Dersom ikke treningen hjelper på psyken din, så kan du trøste deg med at du gjør noe bra for kroppen din. Forhåpentligvis vil du også merke en positiv psykologisk effekt etterhvert - men du har har foreløpig trent _veldig_ kort tid. Ikke gi opp - hold fast ved at du skal trene , i det minste frem til jul! Jeg har bestemt meg for å fortsette. Iallefall en stund til. Vil se om det kan virke positivt på psyken etter hvert. Men jeg kjenner mismotet når jeg har det slik. Det er slik en uutholdelig følelse. Når jeg hadde noen bedre dager får jeg litt håp, og derfor er det så mismodig når jeg likevel blir dårlig igjen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.