Gå til innhold

uro

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på kino i kveld og ble så urolig, det var så høy lyd og svære bilder på sjermen. Er sliten nå, trodde jeg skulle dø og dirret innvendig. Tenkte og på at jeg har betennelse fordi jeg trakk tann, kan den betennelsen spre seg til hjernen?

Tok ikke medisinen min før nå men pleier å ta den tidligere, var det forklaringen på uroen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden jeg ikke vet hvordan du er til vanlig må jeg svare generelt. Du snakket om en slags fjernhet for noen dager siden som du synes var plagsom, og i kveld dette. Slike symptomer kan være tegn på at en bør være obs. En kan bli svært sensitiv for inntrykk og det kan, blant annet, gjøre godt å skjerme seg noe.

Skrevet

Siden jeg ikke vet hvordan du er til vanlig må jeg svare generelt. Du snakket om en slags fjernhet for noen dager siden som du synes var plagsom, og i kveld dette. Slike symptomer kan være tegn på at en bør være obs. En kan bli svært sensitiv for inntrykk og det kan, blant annet, gjøre godt å skjerme seg noe.

Skrevet

Får være litt obs. Vil ikke bli dårlig.

Skrevet

Får være litt obs. Vil ikke bli dårlig.

Det trenger ikke være det, jeg kjenner deg ikke godt nok til å si det men du skriver symptomer som jeg ikke helt liker. Jeg har forstått det dithen at du får oppfølging nå eller etterhvert av en psykiater som skal ta seg av medisineringen, det er flott.

Skrevet

Det trenger ikke være det, jeg kjenner deg ikke godt nok til å si det men du skriver symptomer som jeg ikke helt liker. Jeg har forstått det dithen at du får oppfølging nå eller etterhvert av en psykiater som skal ta seg av medisineringen, det er flott.

Etterhvert.

Må bare holde meg på bena nå for min del og de rundt meg, får se hvordan det går. Kan øke solian hvis det er nødvendig, men vil jo egentlig prøve noe ant. Men vet ikke.

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvilke medisiner du bruker, men hvis du plutselig ikke tar de, er lyd og lys en plage for mange medisiner som påvirker hjernen.

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvilke medisiner du bruker, men hvis du plutselig ikke tar de, er lyd og lys en plage for mange medisiner som påvirker hjernen.

Ok, takk for det. Er sliten i dag og etter å ha gjort ting i huset, og vært litt sosial. Må visst sjermes :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...