Gå til innhold

Tannpuss

Gjest Annonym19831983

Anbefalte innlegg

Gjest Annonym19831983
Skrevet

­Hei, Hver gang jeg pusser tennene, opplever jeg brekinger. Dette har resultert i at jeg hater å pusse tennene. Dette har foregått i mange år og dette gjør at jeg må avbryte tannpussen tidligere enn ønsket. Klarer rett og slett ikkje å pusse mer, når jeg nesten spyr(har spydd et par ganger av dette, samt neseblod 1 gang i uken).Hva er det som gjør dette og er det noe jeg kan gjøre for å forebygge dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en periode hvor jeg hadde tvangstanker om brekninger, og det førte til att jeg fryktet tannpuss og tannlege spesielt. Jeg prøvde afipran og vival hos tannlegen og det funket. Men det er vel ikke slik att man skal ta vival hver dag, for å ungå å brekke seg. Det er noen som er hypersensitive. Har du altid hatt dette problemet, eller er det noe som har kommet som en slags angst eller tvangstanke?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...