Gå til innhold

NHD. Hvorfor blir mannen min så sinnt?

Anbefalte innlegg

Gjest Søvnsuper
Skrevet

Hvorfor tåler noen mindre søvn så dårlig? Jeg og mannen min er fryktelig forskjellige. Han kan våkne en gang i løpet av natten og så er hele natten ødelagt for han. Og han blir skikkelig sinnt når han får mindre søvn enn akkurat det han trenger. Han er i god form, trener endel sykkelritt og er snart 40 år. Jeg derimot blir bare litt fjollete,blid å glad, ler mye hvis jeg so er extremt lite, jeg tåler utrolig godt å nesten ikke sove. Plager meg ikke en plass å ligge våkennoen timer.og jeg er 28. Hvorfor ??

Videoannonse
Annonse
Onsdag1365380628
Skrevet

Mannen min tåler heller ikke for lite søvn. Han blir ikke sint, men han kan bli gretten og i dårlig lag. Om han våkner en gang iløpet av natten så mener han at han har sovet dårlig. Og ligget våken på timevis. Selv om det bare var noen minutter. Han er også slik at han må legge seg når han er trøtt. Og stå opp med det samme han slår opp øynene. Uansett hva klokka måtte være.

Jeg tror at det har noe med at de er mannfolk..

Skrevet

Hei!

Jeg tror noen mennesker får en psykisk reaksjon på lite søvn.

For meg er jeg litt mer trøtt også går det over, det er ikke behagelig, men jeg tenker, "hold ut der går over" og det gjør det alltid, man bør ikke tillate seg selv dåtlig oppførsel/ dårlig humør fordi man har fått for lite søvn, man bør ta seg sammen og tenke, 2 Nå skal jeg likevel være høflig og blid mot de mennesker jeg møter".

Min mann og jeg er like der, vi tar oss sammen og smiler.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...