AnnaSara Skrevet 19. august 2012 Skrevet 19. august 2012 For en stund siden måtte jeg ha narkose i forbindelse med en operasjon i hånda. Dagkirurgi. Sykepleieren spurte om medikamentbruk og jeg svarte efexor (150). Hun spurte om jeg hadde tatt medisinen den morgenen, men det hadde jeg ikke. (Skulle komme fastende). Nå skal jeg igjen opereres. Denne gangen en større operasjon. Jeg kommer til å få både epidural og narkose. Kan jeg egentlig ta medisinen på morgenen? Evt. like etter oppvåkning? Hvis ikke kan jeg få et problem.... Er det andre ting jeg bør huske på? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 19. august 2012 Skrevet 19. august 2012 Jeg ser ingen problem med at du tar fast dose med inntil 1/2 glass vann tidlig på morgenen før du får narkose. Om de av en eller annen grunn skulle fraråde deg dette, kan du ta halv dose kl 24 kvelden før og vanlig hele dose når du våkner fra narkosen. 0 Siter
AnnaSara Skrevet 20. august 2012 Forfatter Skrevet 20. august 2012 Jeg ser ingen problem med at du tar fast dose med inntil 1/2 glass vann tidlig på morgenen før du får narkose. Om de av en eller annen grunn skulle fraråde deg dette, kan du ta halv dose kl 24 kvelden før og vanlig hele dose når du våkner fra narkosen. Takk for svar :-) 0 Siter
AnnaSara Skrevet 20. august 2012 Forfatter Skrevet 20. august 2012 Jeg ser ingen problem med at du tar fast dose med inntil 1/2 glass vann tidlig på morgenen før du får narkose. Om de av en eller annen grunn skulle fraråde deg dette, kan du ta halv dose kl 24 kvelden før og vanlig hele dose når du våkner fra narkosen. Takk for svar :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.