Gå til innhold

tanker

Gjest Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker
Skrevet

Hei jeg sender deg en melding for at jeg er usikker på noe, helt siden 15-16 års alderen har jeg snakket å ført en samtale stilt inni hodet mitt det som skjer er at jeg begynner å tenke om noe så ser jeg det for meg å snakker stilt inni meg som går under en samtale, samtalen kan være at jeg snakker for meg selv å snakker for den andre personen andre personen har annen stemme, nå i siste halv året har jeg blitt verre for leden dag så satt jeg helt stille ute på en benk å røyka så tok jeg en bit av et papir fra røykpakka men gjorde ikke mer, men jeg så for meg en film i hodet mitt at jeg tente på den papir biten å skulle kaste den i buskene, men det kom bort når det kom folk som satt seg ved meg. også før en dag så satt jeg ut å røyka å så for meg at jeg skulle knuse en flaske som sto på bordet å skulle angripe de som gikk forbi, dette var som en film som beskrevet ovenfor. sånne lignende tanker får jeg også når jeg er ute f,eks ved butikk da ser jeg for meg ting som skjer ( katastrofe) f.eks at jeg har satt en bombe i butikken at den sprenges, å da ser jeg for meg hvordan det gjøres å alt jeg gjør når det skjer. også hver gang jeg dusjer så setter jeg meg ned i dusjen å begynner å føre en samtale med meg selv om ting som skjer meg, å da snakker jeg for andre personer, dette må jeg også gjøre når jeg skal legge meg, unntatt når jeg har kjæresten på besøk. jeg må si også at jeg har slitt med angst siden 14 års alderen. men det jeg beskriver er det tankeforstyrrelser\psykose, eller er det vrangforestillinger? finner det noe navn på sånn type som jeg beskriver. dette blir verre å verre for hver dag, jeg ser for meg ting hele tiden nesten. jeg har tatt det opp med legen å han skulle følge meg opp men jeg er så usikker på hva dette kan være så derfor spør jeg deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...