Gå til innhold

Drikke blod

Anbefalte innlegg

Gjest En venn.a.v
Skrevet

Hei Jeg har en venn som drikker blod. Hu blir litt rar når hu ikke får i seg blod. Og går det for lang tid uten at hu får det så blir hu slapp og litt rar og hu blir desperat etter blod og ville nesten gjort hva som helst for å få det. For meg så er dette litt rart og trodde hu tulla først men etter vært så ble jeg litt redd da hu starta å bite så at jeg starte å blø og at hu ikke husker noe av det. Når hu blir på sitt værste så er det som å snakke med en helt annen person. Har prøv å snakke med hu om det men hu vil ikke snakke om det. Og jeg har spurt om hu kan dra å snakke med noen om det men hu sier hu har gjort det men fikk ikke noe hjelp. Dem trodde hu var gal og så ble hu lagt inn. Og hu tør ikke snakke om det pga hu er redd for at folk skal tro hu er gal og at hu skal bli lagt inn igjen. Hva kan jeg gjøre vil hjelpe henne å få slutt på dette men har lovet at jeg ikke skulle snakke om dette til noen. Finner hu ut at jeg har skrivet noe om det på nett så tror jeg hu aldri vil snakke med meg igjen. Mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg merker jeg har ca 1000 oppfølgingsspørsmsål til det du skriver men jeg skal forsøke fatte meg i korthet.

Ruser hun seg? Er hun i skole/jobb? Du bør oppmuntre henne til å kontakte sin primærlege, det er der absolutt all hjelp starter. Det er helt umulig å vite hva dette er men dersom du ønsker å ta henne på alvor og forsøke gjøre noe nyttig for henne er det veien å gå. Ved første øyekast kan det kanskje høres rusrelatert ut. Jeg liker ikke at hun driver å biter seg, ikke bare for selve handlingen men og pga infeksjoner og alt som kan følge med. Kan du forsøke å backe henne opp til å dra til primærlegen hennes og fortelle det du skriver her. Om vedkommende lege anfebaler at hun legger seg inn så støtt henne på at det er det mest fornuftige. Dersom hun gjør dette fordi hun på andre måter strever og/eller søker mot oppmerksomhet, så back henne likevel på at hun bør oppsøke sin primærlege.

Skrevet

Jeg merker jeg har ca 1000 oppfølgingsspørsmsål til det du skriver men jeg skal forsøke fatte meg i korthet.

Ruser hun seg? Er hun i skole/jobb? Du bør oppmuntre henne til å kontakte sin primærlege, det er der absolutt all hjelp starter. Det er helt umulig å vite hva dette er men dersom du ønsker å ta henne på alvor og forsøke gjøre noe nyttig for henne er det veien å gå. Ved første øyekast kan det kanskje høres rusrelatert ut. Jeg liker ikke at hun driver å biter seg, ikke bare for selve handlingen men og pga infeksjoner og alt som kan følge med. Kan du forsøke å backe henne opp til å dra til primærlegen hennes og fortelle det du skriver her. Om vedkommende lege anfebaler at hun legger seg inn så støtt henne på at det er det mest fornuftige. Dersom hun gjør dette fordi hun på andre måter strever og/eller søker mot oppmerksomhet, så back henne likevel på at hun bør oppsøke sin primærlege.

Nei hu ruser ikke og hu jobber og vet at hu ikke gjør det for oppmerksomhet. vet hu har gjort dette i mange år og det er ikke mange som vet det tok meg 3år før jeg fant ut det. og vet at hu aldri vil gå å få hjelp derfor jeg prøver å finne ut hva dette kan være

Skrevet

Hvor får hun tak i blod da?

Høres rart ut!

hu får det fra venner eller kutter seg selv eller andre. jeg gir henne det av og til, men i natt gikk det litt langt når jeg sov hos hu som jeg har gjort i snart 2mnd. når jeg sov så kom hu å bite meg så at blode fosset ut. noen ganger vet jeg ikke om jeg skal være redd eller ikke.

Skrevet

Nei hu ruser ikke og hu jobber og vet at hu ikke gjør det for oppmerksomhet. vet hu har gjort dette i mange år og det er ikke mange som vet det tok meg 3år før jeg fant ut det. og vet at hu aldri vil gå å få hjelp derfor jeg prøver å finne ut hva dette kan være

Det må jo nødvendigvis være noen som vet om dette siden du skriver at venner gir henne blod, bare det i seg selv er jo helt merkelig. Du sier hun ikke gjør det for oppmerksomhet eller lignende men det vet vel egentlig ingen, annet enn henne selv. Jeg aner ikke hva dette er men det kan være hun kan ha nytte av hjelp så forsøk å oppmuntre henne til å kontakte sin primærlege.

Skrevet

hu får det fra venner eller kutter seg selv eller andre. jeg gir henne det av og til, men i natt gikk det litt langt når jeg sov hos hu som jeg har gjort i snart 2mnd. når jeg sov så kom hu å bite meg så at blode fosset ut. noen ganger vet jeg ikke om jeg skal være redd eller ikke.

Jeg hadde blitt redd og holdt meg unna...vampyraktig!

*Grøss*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...