Gå til innhold

NHD: Komme over utroskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

NHD og andre har du noen råd hvordan man skal komme over utroskap? Jeg er veldig sjokkert over å ha blitt bedratt. Jeg trodde ikke min partner ville gjøre noe sånt. Jeg ser i ettertid at jeg har vist han for stor tillit når det gjelder fester o.l, og lurer på om det er lurt i det hele tatt. At man kanskje skal være veldig sterk i å stå i mot om sjansen byr seg når man har så stor frihet.

Jeg synes det er helt jævlig nå og har fysisk vondt. Min mann gjør alt for det skal ordne seg mellom oss, og han har det nok både fysisk og psykisk vondt. Skal søke behandling, har gitt meg alle passord. Og har mange løfter om fremtiden. I tillegg har han plutselig åpnet seg om andre vanskelige tema i vårt forhold, som han ikke har villet pratet om før.

Det er vanskelig å tilgi at han har gått bak ryggen min og har løyet og levd på en løgn lenge. Forholdet dem i mellom er over.

Enda vanskeligere er det å se for seg at jeg skal kunne ha tillit til han i fremtiden, eller sagt på en annen måte siden han sjokkerende nok kunne gjøre det mot meg en gang kan han gjøre det igjen. Han gir frivillig avkall på fester med barndomsvenner som bare fester, og sier han har vokst fra dette eller slik festing.

Jeg synes det er så leit at han har misbrukt min tillit på det groveste, og ting kommer aldri til å gå tilbake til en slik frihet det er sikkert. Samtidig synes jeg det er leit at det er slik ting har blitt, at en slik tillit er borte trolig for alltid.

Jeg tror han på en måte at han nå har skjønt hva han har risikert å miste, og jeg ser han gjør alt for å redde det. Men veien frem er lang. Noen tips?

Han forslo selv at han kunne tatovere navnet mitt på penis, etter at han hadde sett det på tv. Må nesten le litt midt oppi det tragiske.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...