Gå til innhold

Forsker Lorenzen mener menn er for myke.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette grunden til at ingen kvinner holder seg for nesen når jeg ankommer butikken med skitne klær og en anelse svettelukt? Er det fordi jeg lukter MANN og ser sånn ut også med møkk under fingra men stressa og i godt humør?

Jeg er 186cm høy og har en anelse overvekt.Tenker de at dette kan bli en mann med få justeringer?

Hva synes kvinner er verst? Stygge menn? Korte menn? Lange og tynne hengslete menn? (Leif Juster) Eller synes noen at Alf Pande P og Knut Borge er ok? Eller er det humør,intelekt og talegaver som tenner?

Tipper at menn som farger håret,lukter parfyme og har dyre klær har for mye "bling" og snakker for pent eller for lavt,kan virke femi på dem?

Alt av stål og svart lær liker jeg,og jeg drømmer om en Harley Fat-Boy,siden vekta stopper på 1xx + .Med ett merke bak som sier Søndre-Høland MC eller noe.Med skjegg og svart halvhjelm og "shades". Ikke ray-ban ,em noe mye tøffere.

Høres det ok ut damer? Omtrent som Bobby (Robert Munson) eller Opie. fra Sons of Anarcy.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

''Hva synes kvinner er verst?''

Uflidde, halvmøkkete, svettestinkende, middelaldrende menn med lang pistrete grått hår samlet i hestehale.

Gjest eldre dame
Skrevet

''Er dette grunden til at ingen kvinner holder seg for nesen når jeg ankommer butikken med skitne klær og en anelse svettelukt?''

Hvorfor går du i butikken med skitne klær og svettelukt?

''Er det fordi jeg lukter MANN og ser sånn ut også med møkk under fingra men stressa og i godt humør?''

Neppe. Man har da sin gode oppdragelse.

Skrevet

Jeg vil at han skal være ren og pen og lukte godt. Han skal oppføre seg normalt, være høflig, vennlig, inkluderende og ikke for selvopptatt. Og så skal han skal se normal ut. Ikke som en dandy med sminke og brunkrem, og ikke som en som kommer direkte fra fengsel eller noe.

Og sist men ikke minst må han ha sans for humor. Det er meget, meget viktig. Kjempeviktig! Jeg kan nesten ikke få sagt hvor viktig det er, men det er nesten bedre med ingen humor enn feil humor.

PS: Han bør være rik også.

Skrevet

Etter min mening er det patetisk med voksne menn som kjører rundt på motorsykkel med "XXX MC" på ryggen. Sorry.

Jeg personlig tenner på menn som er rene og rimelig velstelte, kortklippet på håret (gjerne nesten barbings), er snille og har litt glimt i øyet og er forholdsvis normalvektige, litt å ta i er helt greit, men det går en grense, kilogrense er umulig å komme med da vi alle bærer vekten vår så forskjellig.

Skrevet

Jeg liker morsomme, kjekke, snille og mandige menn :)

Men de bør jo være rene og velstelte, men ikke for jålete og femi.

Dessuten liker jeg mine litt barkse, tatoverte, erfarne og gatesmarte..;p De må gjerne være hendige. Og det må synes at de er sexy :D

Litt muskler skader ikke, men ikke sånne overdimensjonerte helsestudiomuskler.

Men det viktigste er nå det pene inne i sjela, selvom jeg har en type utseende jeg gjerne faller for og synes er pent :)

Kunne aldri vært sammen med noen som for eksempel ikke hadde humor, ikke likte dyr eller som var veldig dum.

Rikdom er ikke viktig for meg, men jeg liker ikke gjerrigknarker, og synes at man deler på det man har, og liker således rause menn, både med følelser og goder, selvom det ikke trenger å være mye man har. (Materiellt mener jeg..følelser vil jeg til gjengjeld ha myyye av..Han må være livlig og lidenskapelig! :))

Dessuten vil jeg gjerne ha de litt anarkistiske og gærne og med litt stutt impulskontroll (sånn som meg! :D) sånn at vi kan eventyre litt sammen! HATER å bli "oppdratt".

Overdreven sjalusi er kjempetreigt, selvom jeg selvsagt synes det er stas at mannen er stolt av meg som kjæreste.

Noe sånt :)

Skrevet

Jeg liker morsomme, kjekke, snille og mandige menn :)

Men de bør jo være rene og velstelte, men ikke for jålete og femi.

Dessuten liker jeg mine litt barkse, tatoverte, erfarne og gatesmarte..;p De må gjerne være hendige. Og det må synes at de er sexy :D

Litt muskler skader ikke, men ikke sånne overdimensjonerte helsestudiomuskler.

Men det viktigste er nå det pene inne i sjela, selvom jeg har en type utseende jeg gjerne faller for og synes er pent :)

Kunne aldri vært sammen med noen som for eksempel ikke hadde humor, ikke likte dyr eller som var veldig dum.

Rikdom er ikke viktig for meg, men jeg liker ikke gjerrigknarker, og synes at man deler på det man har, og liker således rause menn, både med følelser og goder, selvom det ikke trenger å være mye man har. (Materiellt mener jeg..følelser vil jeg til gjengjeld ha myyye av..Han må være livlig og lidenskapelig! :))

Dessuten vil jeg gjerne ha de litt anarkistiske og gærne og med litt stutt impulskontroll (sånn som meg! :D) sånn at vi kan eventyre litt sammen! HATER å bli "oppdratt".

Overdreven sjalusi er kjempetreigt, selvom jeg selvsagt synes det er stas at mannen er stolt av meg som kjæreste.

Noe sånt :)

(Nå må jeg legge til at jeg er grunn og er en sucker for pene menn da. Jeg liker dem kjekke, slanke, fine og sexy..og det skal litt til for at jeg senker på utseende"krava", for en kan jo ikke tvinge seg til å tenne på noen..og det er jo der det begynner..såh..litt grunn er jeg kanskje..for jeg ville nok ikke hatt verken stygge, hengslete, tjukke eller hårete menn..korte gjør meg derimot ikke så mye..;))

Skrevet

''Er dette grunden til at ingen kvinner holder seg for nesen når jeg ankommer butikken med skitne klær og en anelse svettelukt?''

Hvorfor går du i butikken med skitne klær og svettelukt?

''Er det fordi jeg lukter MANN og ser sånn ut også med møkk under fingra men stressa og i godt humør?''

Neppe. Man har da sin gode oppdragelse.

Fordi livet er over og jeg har gitt opp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...