Gjest poncho Skrevet 21. august 2012 Skrevet 21. august 2012 Jeg er syk i en uke og frisk i en uke. Tror jeg slutter med disse medisinene, er nok de som gjør meg så ustabil? Nå er jeg syk igjen, psykiske smerter som gnager meg i stykker 0 Siter
serenity777 Skrevet 21. august 2012 Skrevet 21. august 2012 Medisinene gjør deg mere stabil, ikkemindre. 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 21. august 2012 Skrevet 21. august 2012 Medisinene gjør deg mere stabil, ikkemindre. Jeg er synsk. Hver gang jeg får det sånn, en følelse av at nå skjer det noe forferdelig snart, så skjer det også noe forferdelig. Fikk nettopp en forferdelig beskjed. Nå er jeg hyperstressa og i aktivitet. De siste dagene har jeg vært slapp og sliten med den store angsten. Så skjer det noe og jeg blir helt på tuppa. Slutter visst aldri å skje forferdelige ting i denne familien ;-(. Det har noe med meg å gjøre, jeg er en ulykkesfugl og det er noen der som vil meg vondt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.