Gå til innhold

Et lys i tunnelen

Anbefalte innlegg

Gjest svarttrost
Skrevet

Endelig noen som er interessert i å hjelpe meg ut av tvangsmedisineringa :-). Har en hel organisasjon i ryggen + mine nærmeste.Da kan jeg snart slutte å sulte meg. Jeg vet det er mange psykiatriske pasienter som meg. De velger å ta sitt eget liv fordi de ikke får noen ordentlig hjelp, de blir bare tvangsforet med piller. Og de er ikke interessert i å høre noen verdens ting om hvorfor du har det vondt. For det skal ikke snakkes om. Folk må jo gi ut bøker skrive blogger om livet sitt i stede, da får de endelig kommunisert med andre om livet sitt, kommisk ikke sant?. Men å gå til psykologen for å få lov til å fortelle litt om livet sitt er ikke mulig lenger... de eneste målet de har er å få deg fortest mulig ut i arbeidslivet. Men det greier de jo heller ikke fordi de ikke skjønner hvor avanser vi er sammensatt.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får du virkelig ingen oppfølging?

Det er får å si det mildt rart siden det er de som tvinger deg...

Gjest svarttrost
Skrevet

Får du virkelig ingen oppfølging?

Det er får å si det mildt rart siden det er de som tvinger deg...

Ikke annen oppfølging enn tvangsmedisinering og såkalt sosialisering som f.eks kafebesøk med personalet der vi sitter å snakker om f.eks hvor fin katt jeg har og forsida på VG

Skrevet

Grusomt. Ikke engang med tilfeldige bekjentskaper trenger man normalt å begrense seg til så "nøytrale" temaer som det. Håper ditt støtteapparat snart får sving på sakene så du får skikkelig hjelp.

Jeg er bevisst på hvor heldig jeg har vært og er så takknemlig for det.

Skrevet

Grusomt. Ikke engang med tilfeldige bekjentskaper trenger man normalt å begrense seg til så "nøytrale" temaer som det. Håper ditt støtteapparat snart får sving på sakene så du får skikkelig hjelp.

Jeg er bevisst på hvor heldig jeg har vært og er så takknemlig for det.

Dette svaret skulle vært under din utdypning, svarttrost, jeg rotet litt her...

Gjest svarttrost
Skrevet

Dette svaret skulle vært under din utdypning, svarttrost, jeg rotet litt her...

ok. takk for svar.

Skrevet

Ikke annen oppfølging enn tvangsmedisinering og såkalt sosialisering som f.eks kafebesøk med personalet der vi sitter å snakker om f.eks hvor fin katt jeg har og forsida på VG

Dårlig gjort.

Gjest svarttrost
Skrevet

Dårlig gjort.

Ja er ikke det amatørmessig?. Jeg føler jeg har lest mer om livet enn det, men må finne meg organisasjoner på nettet for å bli forstått da ikke psykiatrien en gang greier å ha dypere samtaler. Det sier litt om det overflatiske samfunnet vi lever i. VG - du liksom. Spiseforstyrrelsen min vil de heller ikke høre noe om . Alt skal ties ihjel. Alt skal virke bra på overflaten - kanskje behandlerne føler seg bedre når de hører at jeg greier å snakke om kjendisstoff i VG, og greie å få kontaktpersonen min til å le. Jeg kjønner mindre og mindre.

Håper Freud står opp fra de døde, eller blir reinkanert.

Skrevet

Ja er ikke det amatørmessig?. Jeg føler jeg har lest mer om livet enn det, men må finne meg organisasjoner på nettet for å bli forstått da ikke psykiatrien en gang greier å ha dypere samtaler. Det sier litt om det overflatiske samfunnet vi lever i. VG - du liksom. Spiseforstyrrelsen min vil de heller ikke høre noe om . Alt skal ties ihjel. Alt skal virke bra på overflaten - kanskje behandlerne føler seg bedre når de hører at jeg greier å snakke om kjendisstoff i VG, og greie å få kontaktpersonen min til å le. Jeg kjønner mindre og mindre.

Amatørmessig ja. Har ikke tro på Freud jeg, kom heller med Jung :)

Nei jeg er imot tvang, det virker så nedverdigende.

motorPrøysen
Skrevet

Det fins fortsatt behandlere som bruker psykodynamiske metoder der man ser etter mening og sammenhenger, også ved psykoseproblematikk.Det fins en liste over terapeuter her: http://www.instpsyk.no

Du må ha henvisning fra lege. Jeg forstår at dette neppe er aktuelt for deg i situasjonen du er i akkurat nå, men kanskje er det noe å ha i mente.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...