Gå til innhold

Psykisk sykdom hos behandler, også ok å...

Anbefalte innlegg

Gjest signatur123
Skrevet

Min psykolog er også langtidssykemeldt. Mistenker det er "utbrenthet" eller annen psykisk plage. Er det greit for meg også å sende henne et kort eller en melding med ønske om snarlig bedring?? (Inspirert av tråden nedenfor)

Videoannonse
Annonse
Gjest svarttrost
Skrevet

Jeg synes også det er helt greit. Vi lever da bare en gang ;-), men du må tenke litt over hva du skriver på kortet da, du må ikke skrive noe om hennes psykiske lidelse. Men bare ønske henne god bedring og at du håper hun snart er tilbake fordi hun gir deg så mye.

Gjest Plantsi
Skrevet

Som jeg skrev i forrige tråd, send vedkommende en melding om at "jeg håper jeg ser deg snart igjen", men utelat god bedring.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Siden vedkommende er sykemeldt, må vi forutsette at hun er syk. Da er det hyggelig å få en hilsen med ønske om alt godt :-)

Gjest Plantsi
Skrevet

Siden vedkommende er sykemeldt, må vi forutsette at hun er syk. Da er det hyggelig å få en hilsen med ønske om alt godt :-)

Ville du likt å få sms fra dine pasienter om du lå på sykehus med blodpropp?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ville du likt å få sms fra dine pasienter om du lå på sykehus med blodpropp?

Oppmuntrende hilsener under sykdom ville jeg satt pris på :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...