Gå til innhold

Trinn 2 av 10.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i hele sommer utsatt å bade siden jeg jo ikke har dusjet på en stund.Flaut å vise seg på badestranda med en skitten kropp.

Men i dag fant jeg ut at det kansjke var sommerens aller siste dag og dro opp i tjernet vårt i 20 tida.En dukkert er nok for meg om noen skulle spørre om jeg har badet i sommer.Med over 25C i dag og begynnende solbrenthet på venstre arm la jeg min t-skjorte over arm og skulder.Jeg sovnet og fant ut at det var 100% skyfri himmel.Kl var ca 14.

Siden jeg ikke sov skikkelig pga varmen og noe støy fra riksveien,tok jeg 30 min på sofaen.

3 brødskiver i 18 tida ble fortært siden jeg hadde glemt lunsjen.

Så var det dagsrevy og litt internett mens jegf tenkte på det fine været og at Fru Wahl meldte overskyte vær i morgen og litt kaldere.

Jeg hev meg i bilen kl 20 og var framme 20.15.Dukkerten var overstått på under 15 minutter og jeg var hjemme 20.45 tida.

Nå må jeg nok avslutte for jeg har utsatt middagen.Micromat type svensk til 32,50 sek.

Bon Apetitt!

Videoannonse
Annonse
Gjest Scarlet O'Hara
Skrevet

Det eneste jeg klarer å henge meg opp i, hvorfor i all verden kan du ikke bare dusje? Skitten kropp er ekkelt!

Skrevet

''Har i hele sommer utsatt å bade siden jeg jo ikke har dusjet på en stund.Flaut å vise seg på badestranda med en skitten kropp.''

Så du har ikke dusjet i løpet av hele sommeren? Men herregud da mann - kom deg i dusjen! Det tar 10 minutter og du vil føle deg mye bedre etterpå.

Skrevet

Det eneste jeg klarer å henge meg opp i, hvorfor i all verden kan du ikke bare dusje? Skitten kropp er ekkelt!

Skal både vaske klær og dusje på fredag.I morgen onsdag må jeg rydde såpass mye ute at dagen går.Torsdag får jeg besøk av kommunen pga naboen klage.Må fjerne alt søppel og skrot ute.Ved inn og dekk ut.Fyller nok hele hengeren med dekk og setter den mellom huset og garasjen.

Når man sliter tungt med selvfølelse og depresjon,er ikke renslighet prioritert.Har akkurat bestemt meg for å leve,så jeg får ta ett skritt ad gangen.

Kvinner,venner og familie er så langt nede på listen at jeg ikke bruker tid eller tanker på det.

Skal undersøke muligheten for et Julecruise,jeg feirer ikke egentlig jul,så dette er det nærmeste jeg kommer.

Overlevde med nød å neppe 17 mai,så jeg holdt meg inne og så på tv.Hang opp flagget så naboene ikke skulle lure.

Skrevet

Fint at du fikk deg et bad da :) Kanskje du burde ha støttekontakt som kan være litt samtalepartner og hjelpe deg med at du holder dine egne mål.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...