Gå til innhold

Tom for tabletter for tidlig, hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må fornye en resept nå, men er usikker på om jeg bare kan ringe eller om jeg må ha en time. Den resepten jeg fikk skulle holde i et år, dvs 3 måneders bruk og kunne hente ut 4 ganger på samme resept. Men en gang jeg skulle hente ut tablettene hadde de ikke inne den styrken jeg skulle ha, fikk da ut tabletter på halve styrken med beskjed om å ta to i stedet for en, men de ga meg samme antall tabletter som om jeg skulle fått den riktige styrken og jeg mangler derfor tabletter for en og en halv måned. Har ikke lengre resepten med kvitteringen fra apoteket, den beholdt de sist gang. Kan legen se hva som er blitt hentet ut og styrken på tablettene? Vil han begynne å lure når jeg har gått tom for medisin tidligere enn det jeg burde gjøre? Kjenner jeg gruer meg for å ta kontakt nå, men går tom for tabletter om et par uker. Hva ville du gjort om det var deg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Psyk av alt
Skrevet

Legen kan ikke se hva som er hentet ut på apoteket. Jeg selv hadde bare ringt legekontoret og forklart det akkurat slik det er. Det går nok bra da!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...