Gå til innhold

Hva gjør jeg feil, nhd?

Anbefalte innlegg

Gjest germinate
Skrevet

Hva om du slutter å fortolke og kun leser det som står?

Du aner ikke hvor stort problem dette har vært for meg - hvor plagsomt, vondt/sårt og ikke minst hvor slitsomt det har vært og er, og så er årsaken og løsningen så enkel....

.. og med enkel så mener jeg at jeg vet hva jeg skal gjøre. For jeg har nå tenkt på det, og jeg klarer det fint i jobben min. Der har jeg lært meg til å ikke tolke hva kunder sier, men bare forholde meg til det de sier og ikke mer. Der må jeg også løse oppgaver uten å gå "grundig til verks". Det har vært, og er, faktisk en stor befrielse.

Og som sagt, har jeg hatt det slik siden jeg var liten jente, jeg husker så godt at jeg gjorde skoleoppgaver komplisert fordi jeg gikk så grundig til verks, og at jeg grublet på det folk sa til meg. Sånn har jeg hatt det siden. Jeg har brukt mye energi på det. Ikke rart jeg er mye sliten, sier jeg bare..

Jeg tenker at dette handler om mitt store behov for kontroll. Jeg må ha full kontroll hele tiden og går derfor grundig til verks i mye og mangt. Og med mitt store kontrollbehov, så sier det seg vel også selv at jeg ikke bryter avtaler til vanlig.. så nei, det gjør jeg ikke.

Jeg synes det er underlig at du ikke har oppfattet at andre har vært/er slik, det fikk meg til å tenke at jeg må være et håpløst tilfelle. Men du ga meg uansett svaret på hva jeg må gjøre.. det er jeg veldig takknemlig for.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

5

• Nils Håvard Dahl, psykiater

3

• frosken

3

• tonie

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

1. Ja, jeg mener det jeg skriver - alltid.

Verken i RL eller på DOL oppfatter jeg at andre enn du har problemer med å forstå hva jeg skriver, så dette må være noe med deg.

2. "Ikke jobbe med meg selv". Dette at du bryter avtaler ER jo du selv. Og det er denne "deg selv" du skal jobbe med.

Videre oppfølging av temaet er fåfengt. Denne tråden stopper her fra min side.

''Denne tråden stopper her fra min side''

Ha ha, ja jeg ser det ;o) Var det ikke et eller annet om å " ta seg selv på ordet" sa du ?

Men det er underholdning dette her som foregår mellom dere to, for oss som ikke følger meg på andre såpeserier ;)

Skrevet

Ha ha, ja jeg ser det ;o) Var det ikke et eller annet om å " ta seg selv på ordet" sa du ?

Men det er underholdning dette her som foregår mellom dere to, for oss som ikke følger meg på andre såpeserier ;)

He....he:-) Ja, særlig i kombinasjon med denne påstanden fra NHD:

''1. Ja, jeg mener det jeg skriver - alltid''

Skrevet

Kjempeunderholdning! Spennende når hun har skrevet et innlegg som han ikke har svart på, og hun ligger gjemt bak gardinen og hopper fram og blåser liv i tråden akkurat i samme sekund som han viser seg på 100 nyeste. Spenningen når sitt høydepunkt mens man venter for å se hvor lenge han holder henne på pinebenken før han svarer. Ti minutter er brukbart, da begynner jeg å tro at han kanskje lar være i dag, men det gjør han aldri. Han svarer, dere svarer, alle svarer.

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

He....he:-) Ja, særlig i kombinasjon med denne påstanden fra NHD:

''1. Ja, jeg mener det jeg skriver - alltid''

Ja, nå begynner det å bli virkelig morsomt ;o)

Er spent på fortsettelsen.

Skrevet

Kjempeunderholdning! Spennende når hun har skrevet et innlegg som han ikke har svart på, og hun ligger gjemt bak gardinen og hopper fram og blåser liv i tråden akkurat i samme sekund som han viser seg på 100 nyeste. Spenningen når sitt høydepunkt mens man venter for å se hvor lenge han holder henne på pinebenken før han svarer. Ti minutter er brukbart, da begynner jeg å tro at han kanskje lar være i dag, men det gjør han aldri. Han svarer, dere svarer, alle svarer.

''Kjempeunderholdning! Spennende når hun har skrevet et innlegg som han ikke har svart på, og hun ligger gjemt bak gardinen og hopper fram og blåser liv i tråden akkurat i samme sekund som han viser seg på 100 nyeste. Spenningen når sitt høydepunkt mens man venter for å se hvor lenge han holder henne på pinebenken før han svarer. Ti minutter er brukbart, da begynner jeg å tro at han kanskje lar være i dag, men det gjør han aldri. Han svarer, dere svarer, alle svarer.''

Helt perfekt bekskrevet! Samme mønsteret følges hver gang:-) Helt topp underholdning og en interessant studie:-)

Skrevet

Ja, nå begynner det å bli virkelig morsomt ;o)

Er spent på fortsettelsen.

''Er spent på fortsettelsen.''

Er vel egentlig ikke så mye og være spent på. Tonie har jo beskrevet hendelsesforløpet perfekt:-)

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Du har nok rett i dette her ja :)

Gjest frekkheten
Skrevet

Jeg er enig. Dette er underholdende. Spennende å se hva som skjer videre.

Og artig at NHD også blir med i denne såpeoperaen.

Denne personen skaper masse liv og røre her,hvor det blir en spennende dynamikk ved at det skaper så mye reaksjoner fra også andre forumdeltakelse. Og at NHD også blir med i runddansen.

Spennende å følge med videre , Så får vi bare håpe det ikke ender med utestengelser så vi ikke får følge med videre.

Gjest bølger
Skrevet

Denne personen skaper masse liv og røre her,hvor det blir en spennende dynamikk ved at det skaper så mye reaksjoner fra også andre forumdeltakelse. Og at NHD også blir med i runddansen.

Spennende å følge med videre , Så får vi bare håpe det ikke ender med utestengelser så vi ikke får følge med videre.

Dette er et menneske som sliter psykisk. Kan dere ikke heller finne annen underholdning enn den som går på mennesker som har det vondt.

Skrevet

Dette er et menneske som sliter psykisk. Kan dere ikke heller finne annen underholdning enn den som går på mennesker som har det vondt.

Enig.

Skrevet

Ja, ikke sant? Det blir litt på samme måte som med julaften. Man har gledet seg og ventet og håpet og fantasert, og når den er over og man fikk det som man ville er det så tomt og trist igjen.

Skrevet

Helt enig med deg. Noen ganger lønner det seg å bruke hodet litt før man skriver.

Skrevet

Helt enig med deg. Noen ganger lønner det seg å bruke hodet litt før man skriver.

Ja, dere har selvfølgelig helt rett. Jeg skal prøve den metoden neste gang.

Skrevet

Bra :-)

Skrevet

Den dagen du kun gjør det, blir dol et kjedeligere sted å være!

Gjest germinate
Skrevet

Tusen takk, bølger.

Gjest germinate
Skrevet

Enig.

Kanskje det er best om jeg holder meg unna dol? Da er jeg ikke til bry, underholdning eller plage for noen. Det var vondt å lese denne underholdningen..

Skrevet

Kanskje det er best om jeg holder meg unna dol? Da er jeg ikke til bry, underholdning eller plage for noen. Det var vondt å lese denne underholdningen..

Nei Herregud! Enkelte folk er bare uvitne, hvis de mener andres lidelser er underholdning sier det mer om dem! Du plager ingen du :-)

Skrevet

Jeg synes ikke du skal ta dette så personlig:-) Det var ikke deg, og dine psykiske problemer som var gjenstand for disse innleggene. De var mer myntet på nhd og hvordan han kan framstå i disse trådene. Og det er i så fall ikke dine psykiske problemer som er gjenstand for underholdning, men mønsteret som gjenspeiler seg på samme måte, gang på gang, år etter år:-)

Og du må vel innrømme at dette mønsteret har vært nevnt for deg før her inne?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...