WaTfM? Skrevet 22. august 2012 Skrevet 22. august 2012 Er veldig skadelig. Jeg syns veldig synd på meg selv. 0 Siter
XbellaX Skrevet 22. august 2012 Skrevet 22. august 2012 Det å synes synd på seg selv er ikke nødvendigvis skadelig, det får man ha lov til i blant, livet kan være brutalt. Men å bli sittende i det er definitivt skadelig. 0 Siter
WaTfM? Skrevet 22. august 2012 Forfatter Skrevet 22. august 2012 Det å synes synd på seg selv er ikke nødvendigvis skadelig, det får man ha lov til i blant, livet kan være brutalt. Men å bli sittende i det er definitivt skadelig. Ja... der sa du det. Sittende i det. 0 Siter
WaTfM? Skrevet 22. august 2012 Forfatter Skrevet 22. august 2012 Utforder hjernen din. Tegn en sopp. Hehe. :-) Sopp ja. Jeg er jo en sopp. Så det passet bra. :-) 0 Siter
Gondor Skrevet 22. august 2012 Skrevet 22. august 2012 Jeg tror alle synes synd på seg selv innimellom. Men det gjelder å ikke være det for lenge. Prøv takknemlighet i stede. Det dreier hjernen over på et helt annet spor. Og man føler seg mye bedre 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 22. august 2012 Skrevet 22. august 2012 Selvmedlidenhet i store doser er ikke bra, men litt mindre doser går greit iblandt. 0 Siter
WaTfM? Skrevet 22. august 2012 Forfatter Skrevet 22. august 2012 Jeg tror alle synes synd på seg selv innimellom. Men det gjelder å ikke være det for lenge. Prøv takknemlighet i stede. Det dreier hjernen over på et helt annet spor. Og man føler seg mye bedre Hva har jeg å være takknemlig for da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.