Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal få plass på ERP (enhet for rus og psykiatri) og gleder meg. Det skal bli godt å snakke med en som er ekspert på rus. Jeg har ikke drukket en dråpe siden jeg kom fra ferie, men stoler ikke på meg selv. Plutselig kommer jeg i et annet modus og blir en annen person. Da er det fryktelig lett å kjøpe alkohol.

Jeg var hos psykologen min i dag og han sa at jeg var preget av en tøff sommer. Jeg hadde ikke glimtet i øyet og virket sliten. Ikke gøy å høre.

Nå er det barna mine som er i fokus. De fortjener en edru mor. Jeg skal gå på AA møte på fredag. Det er inspirerende å være der.

Nå får jeg vel bare kritikk av dere som er her inne. Det får jeg tåle. Summa sumarum er at jeg tar tak i dette. Jeg skal vinne denne kampen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

''Nå får jeg vel bare kritikk av dere som er her inne.''

Dette innlegget er vel ikke noe som kan kritiseres? Det er jo flott at du gjør grep og har holdt deg edru :-)

Oppmuntring og støtte er vel heller på sin plass!

Lykke til :-)

Gjest germinate
Skrevet

Hvis det har noen betydning så ser ihvertfall ikke jeg negativt

Gjest germinate
Skrevet

Hvis det har noen betydning så ser ihvertfall ikke jeg negativt

det skulle være at jeg ikke ser negativt på deg og dette - tvert om.. ;)

kom borti sendknappen med hånda (mobil)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...