Gjest poncho Skrevet 22. august 2012 Skrevet 22. august 2012 Lurer på hva det egentlig er med meg jeg. Forrige uke var jeg på topp og hadde planer om å ut i arbeid og begynne å studere igjen. Bestilte studiekatalog og fikk påmeldingsskjema. Jeg gikk turer og alt var bare solskinn. Så plutselig er jeg helt på trynet igjen. Slapp, sliten og den angsten. Hva er dette? 0 Siter
XbellaX Skrevet 22. august 2012 Skrevet 22. august 2012 Det er din psyke som forteller deg at du må vente med store avgjørelser til du er noe mer stabil over tid. 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 22. august 2012 Skrevet 22. august 2012 Det er din psyke som forteller deg at du må vente med store avgjørelser til du er noe mer stabil over tid. Merkelig at denne psyken min aldri kan høre på meg og det jeg ønsker? Den lever liksom sitt eget liv og jeg greier ikke å gjøre annet enn å høre på den...sukk. 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 22. august 2012 Skrevet 22. august 2012 Noe affektivt? Ja, sikkert, men dette forsto jeg ikke i forrige uke. Nå skjønner jeg at det kanskje er noe sånt ja. Vil ikke være sånn jeg ;( 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 22. august 2012 Skrevet 22. august 2012 Ja, sikkert, men dette forsto jeg ikke i forrige uke. Nå skjønner jeg at det kanskje er noe sånt ja. Vil ikke være sånn jeg ;( Håper det blir opp igjen snart da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.