Olav Femte Skrevet 22. august 2012 Skrevet 22. august 2012 "Jeg har tatt to SKJCID tester her om dagen. Har ikke fått svar ennå - er spent. I tillegg tok jeg en BMGZA test - håper den er positiv.." Dere skjønner hva jeg vil fram til: Alle forkortseler i psykriatien er en gåte og er bare for de som er innvidde. Få en mer skjønnbar logikk i disse forkortseler, som resten av befolkningen SKJØNNER! NHD: Det hadde vært en logisk tankegang, siden denne siden er åpen for alle i dette landet.. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 22. august 2012 Forfatter Skrevet 22. august 2012 www.google.no ---????----_ 0 Siter
Mandolaika Skrevet 22. august 2012 Skrevet 22. august 2012 ---????----_ Man finner forklaringen på de fleste psykiatriske forkortelser på nettet (google). 0 Siter
Olav Femte Skrevet 22. august 2012 Forfatter Skrevet 22. august 2012 Man finner forklaringen på de fleste psykiatriske forkortelser på nettet (google). Så fint da. Håper jeg finner forklaringene på flkZZI - ny søketjeneste ! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.