Gjest ute etter sympati;-) Skrevet 22. august 2012 Skrevet 22. august 2012 Skrev her inne at det var så vaskelig å være uten psykiateren min i 5 uker i ferien.. Så var han endelig tilbake på jobb og like etterpå fikk jeg beskjed om at han var sykemeldt.. Virker som det kan ta tid før han er tilbake.. Jeg vet ingenting. Ikke når han evt er tilbake ( sikkert ikke lett å vite) Vet ikke hva jeg skal gjøre med medisinene mine nå.. Går på DPS og har aldri tidligere fått tilbud om vikar hverken ved lange ferier, permisjoner eller sykdom.. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 22. august 2012 Skrevet 22. august 2012 Er bare mennesker de og Du burde jo få oppfølging av noen andre mens denne er borte, spør etter det. 0 Siter
Gjest ute etter sympati;-) Skrevet 22. august 2012 Skrevet 22. august 2012 Er bare mennesker de og Du burde jo få oppfølging av noen andre mens denne er borte, spør etter det. Ja selvfølgelig er da bare mennesker de og.. Kan skje alle. Men det er bare det at jeg er sårbar da jeg trenger hyppig behandling og ikke minst kontinuitet.. Det blir litt for mange ferier, permisjoner, sykemeldinger og timer som går ut av andre grunner.. Uheldige omstendigheter.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.