Gå til innhold

Etter en lang ferie så kommer dette..

Anbefalte innlegg

Gjest ute etter sympati;-)
Skrevet

Skrev her inne at det var så vaskelig å være uten psykiateren min i 5 uker i ferien.. Så var han endelig tilbake på jobb og like etterpå fikk jeg beskjed om at han var sykemeldt..

Virker som det kan ta tid før han er tilbake.. Jeg vet ingenting. Ikke når han evt er tilbake ( sikkert ikke lett å vite) Vet ikke hva jeg skal gjøre med medisinene mine nå.. Går på DPS og har aldri tidligere fått tilbud om vikar hverken ved lange ferier, permisjoner eller sykdom..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er bare mennesker de og ;)

Du burde jo få oppfølging av noen andre mens denne er borte, spør etter det.

Gjest ute etter sympati;-)
Skrevet

Er bare mennesker de og ;)

Du burde jo få oppfølging av noen andre mens denne er borte, spør etter det.

Ja selvfølgelig er da bare mennesker de og.. Kan skje alle. Men det er bare det at jeg er sårbar da jeg trenger hyppig behandling og ikke minst kontinuitet..

Det blir litt for mange ferier, permisjoner, sykemeldinger og timer som går ut av andre grunner..

Uheldige omstendigheter..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...